domingo, 22 de junio de 2008

Ya feba días...

Ya feba mutos días que no escribibe cosa, pero ye que soi estato pro ocupato. Fa uns días me presenté ta un examen que querebe fer-lo bien, e per ixo no actualizabe el blog. Pero bueno, ya ye feto e ya veremos cómo ye ito.
Pa compensar la espera i meto cualques fotos.
Amaneix en el pico El Felqueral:


Alcozón u allaza, que n'i hai una pila perque es animals no el tocan:
Un par de flors de montanya, no me preguntetz per el nombre perque no el conoixco:

E aora una anvista de la Valle Pineta dende el Cantal:

5 comentarios:

  1. A zaguer foto ye impresionán. Por o d'as flors, tiengo un libret de flors d'o Perineu y a que ye amarilla (si la he indetificato bien) ye a que se denomina en cast. perdiguera y en arag. yerba cloquera; y a que ye blanca tiengo dudas entre tres que son muito parexitas.

    ResponderEliminar
  2. Segueix publicant fotos. Són collonudes. Ja saps que en mi tens un fan. La de El Felqueral quan surt el sol, especialment preciosa.

    ResponderEliminar
  3. I l'examen, de què era, si es pot preguntar?

    ResponderEliminar
  4. Yo tamién tiengo un libro d'íxes pero no me'l he mirato. El tema d'es nombres de las flors, e las matas en cheneral, ye curioso. Se no teneban garra utilidat u yeran danyinas no tienen nombre. E las flors ya puetz contar que utilidat teneban.

    ResponderEliminar
  5. Pos yera d'una oposición. Cuan en tienga més noticias ya tos ne daré treslau. Mersi per preguntar, ya tos contaré.

    ResponderEliminar