martes, 24 de junio de 2008

Me cago en D**s

Piquito de oro, i el Marcel·lí que no diu ni piu
Torno de troballar a las diez de la nuet e voi e me trobo con un correu que me diz esto
www.elperiodicodearagon.com/noticias/noticia.asp?pkid=420037
voi a leyer-lo e me trobo con esto altro
www.elperiodicodearagon.com/noticias/noticia.asp?pkid=420035
Diz que dica dimpués d'el verano e ya veremos, perque yo no me'l creigo. Es que fan la manifestación -altras veces ya n'han feto con Falange e con blavers- son es d'el PAR (Héctor Castro & co.: www.locacaodelafacao.wordpress.com)
Ye que con esta chent no'n saldremos, son ers es que meten es problemas, e ye que con este tema de la lei de luengas d'Aragón ya soi farto, e me cago en Dios.

Actualización: e aora que i pienso, talment sía un pensamiento pro paranoico pero ¿e se ixa manifestación se fa pensando en provocar disturbios e tener una desincusa pa no fer la lei? Perque per altros foros ya ye convocando-se una contramanifestación. Sería perfecto pa decir que como i hai conflictos entre aragoneses que no la fan

7 comentarios:

  1. dexaz q'a chen s'esprese como l'an enseñau...
    Os politicastros de mediamanga no fan mas que jodela.

    ResponderEliminar
  2. No senyor, aquí la custión d'el PAR ye estar més anticatalanistas que dengún e tocar las pelotas. Como el PSOE les ne pase una altra vez...

    ResponderEliminar
  3. Yo, dende que se fizo ixe borrador n'o 2001, estoi que no será garra lei de luengas en Aragón.Ixa chentota que nombras tienen tan mala imachen que agora s'imbentan una nueba asoziazión (an que i hai catalans, dimpués nos enteraremos que o catalán se parla en as Bahamas y no pas en Catalunya). O perigloso ye que ixa chen tiene dezaga a ixe partito politico que nombras (fa bel tiempo Boné -o nº2 d'ixe partito, que ye d'o Matarranya, dizió que en o lugar suyo no se i parlaba catalán, que yera "chapurriau". Asinas nos ba. Asoziazionismo u muerte.

    ResponderEliminar
  4. Hola,

    Espanya mai serà un estat pluriunacional que vegi la diversitat de llengües i cultures com una riquesa, sinó com una nosa.

    No ens deixen cap més opció que la dolça decadència o alliberar-nos.

    És incomprensible que l'Aragó, que té un president catalanoparlant, no protegeixi les llengües del vostre país.

    ResponderEliminar
  5. Yo tampoco no me'l puedo creyer, pero el PAR ha feto bandera d'el anticatalanismo (per el que se vei sotz el diaple con patas e cuenos) e como ye en coalición de gubierno con el PSOE pues per ixo pasa el que pasa.

    ResponderEliminar
  6. Digan o que digan,yo continare cridan y bien alto que "ARAGON YE TRILINGÜE".
    Y como dize Marc ye incomprensible que o presidente Iglesias que charra en Catalan no mire por as luengas d'iste pais.
    "S'abezina tronada y no tenim cubierto"

    ResponderEliminar
  7. Por disgrazia, en ista tierra, a chen ye de fazil combenzer con lo anticatalanismo como siñal.

    ResponderEliminar