miércoles, 25 de junio de 2008

Con tot e con ixo

Con tot e con ixo siempre i hai cosas millors que sentir las ocurrencias d'el Senyor Biel e las fateras d'es de la FACAO. Tos meto bel·la foto que he feto hue en el troballo.
Ya han salito las primeras flors de Lis en El Felqueral. Miraz-tos que a yo no me van ni poco ni mica las ulors fuertes e dulces, pero la que fan estas floretas me fa muto goyo, e atrayen insectos arrienda (¡cuán podré tener el macro!). Estas son fetas con el flash perque i heba mui poqueta luz, pero encara ansinas me fan goyo como han quedato:


Aora uns animaletz.
Una gralla de pico amarillo:

Una aranyeta con el sol per dezaga:

Unas crías de marmota, que ya salen a tafaniar per difuera d'el cado:

E un bombolón per el alcozón:


Ya ye pro per hue, se acaso maitín, que tiengo fiesta, en meteré bel·launa més.

4 comentarios:

  1. Me clamo chesus, o millor me conozen muita chen do fierro por Carmelo, en tiengo un blog chesus-navarro.blogspot.com soy con tu en tot qu'en dizes. O canzer ye l'amic biel y colla.
    Si baixas ta Boltaña en a feria de luthiers nos beyeremos
    salú y as tuyas fotografias me cuacan muito. Yo tamién en tiengo beluns ansinas, güeyate o blog y beyeras belunas.
    Salú

    ResponderEliminar
  2. Collons, quines fotos!

    ResponderEliminar
  3. Quines fotos meravelloses, especialment la flor sembla magnífica!

    ResponderEliminar
  4. hola, vins del blog d'onset i estic llegint els teus post, però davant de fotos com aquestes cal fer un gran silenci...sembla que sento el bzzzz del borinot ros, m'agraden.

    ResponderEliminar