domingo, 2 de marzo de 2008

Flor de Lis en el Felqueral


Ademés de berdá, que esta foto ye feta en el Felqueral(que tamién se siente bel·la bez como Felcaral, ya biyez qué cosas tienen las bocales atonas), como bien inican las felqueras que i hai dezaga. Ye una flor majisma que ademés fa una oloreta mui buena, encara que una micarona dulze. En esta balle i hai tres tipos d'esta familia, a'l menos que yo conoixca, que esto de las flors tamién ye mui complicato: la flor de lis, el lirio martagón e el lirio azul, a'l que bel·laún diz allaza, nombre con el que tamién se siente a'l abozo u alcozón (en castellano asfódelo, me pienso), perque la chen no se mete d'acuerdo. El que sepa de flors que el diga.

De totas trazas el lirio azul -que tamién n'i hai bel·laún blanco, bel día i meteré una foto- no debe d'estar guaire buen, perque las bacas nian el tocan, como a'l gamón (que sí se'l comeban es latons).

Bien se les ne bale a las bacas de la pila turistas que se's lleban de recuerdo e antes d'arribar ta'l auto han de tirar-lo perque ya no balen pa cosa, que se no no podrían minchar yerba de tantismos que n'i hai.

Total, que la foto ye de la flor de lis e soi charrando de l'altro.

No hay comentarios:

Publicar un comentario