lunes, 31 de marzo de 2008

Tornamos... ¿quí sabe per cuánto tiempo?

El mío cado, con el carnuz abaixo a la dreta
Pos ixo, que güe a'l enchegar el ordenador pa meter-me a troballar ba el fillo de **** e me diz que se coneuta a Internet. Dimpués de tres días trencando-me la capeza de qué coño le pasaba a'l traste este, dimpués de foter-me el sabado de maitins charrando con un siñor de telefonica pa mirar d'apañar-lo e deduzir que el problema el tenebe yo meso en l'ordenador (la tarcheta de no se qué ostias), dimpués de cagar-me en toz es santos que almuerzan e en es que no son santos se no superiors... Güe marcha.

Ya beremos cuánto aguanta, pero mientres aguante, caldrá aprofitar-lo, e se no cremaré la torre.

Tan e mientres el mío portátil contina el suyo periplo per Uesca, a beyer se a'l menos puedo salbar el disco dur, que ademés de tot el troballo que i tiengo meso (aora ya iré fendo copias de seguridat, cuan m'he bisto la crapa roya), el que més me pena son totas las fotas de la mía filleta que ibi'eran. Cruzemos es dedos pa que el disco dur tienga soluzión.

3 comentarios:

  1. A mi em va passar fa poc, es clavava el disc dur i el trasto no arrancava. Vaig fer un truco que havia llegit a un forum, arrencar l'ordinador amb el disc cap per avall i va funcionar. Vaig tornar a muntar el disc en posició normal i de moment no ha fallat més.

    ResponderEliminar
  2. Pos aora ya ye tarde pa mirar de fer ixo perque el tienen en una botiga d'informatica, d'aber-lo sabito antes...
    Tiengo un conoixito que siempre ha feto pestes d'es PC's, er ye maquero, e a la fin l'abré a dar la razón.
    De totas trazas grazias per el consello, anque me pienso que tampoco no sabrí estripar-lo pa fer-le ixo.

    ResponderEliminar
  3. Pa no perder o disco o millor ye tener un disco duro externo. No ye guaire caro y puez meter-ie muitos datos (agora bi'n ha de 500 GB). Yo en tiengo uno y fa muita onra. Aspero que baiga bien y no lo pierdas. Suerte.

    ResponderEliminar