martes, 4 de noviembre de 2014

Os Vivers d'o Campillón

Ixe ye el nombre que sintié a's d'el país. Dimpués le han meso un nombre més scientifico, pero a yo me fa més goyo el popular. Qué recuerdos quan viengo t'aquí. Fue el mío primer puesto de treballo en el Parque e el disfruté muto.
Pero bueno, que astí fuemos Javier Vecino, Javier Camacho (no tos perdiatz las suyas fotos de l'Himalaya, son impresionants) e un servidor a veyer cómo iba l'agüerro per astí. E como per tot arreu, bell troz bien, atros pelato e atros quasi verdes. pero cal bailar con la que toca, asinas que nos metiemos en fayena. Desgraciatament Javier Camacho habió de marchar luego e nos deixó astí soletz. Quan ya arribaba la hora d'ir marchando baixaban dos fotografos més con es que estiemos charrando. Yo prencipié a fer el descenso río-río, pero a la segunda gorga, no que me trobo un vutre! Despaciet, quito l'angular e meto el 100 macro perque ye el més largo que tiengo (no pensetz mal) e me voi acercando poquet a poquet dica quasi poder tocar-lo, asinas que quito el macro e torno a meter l'angular. E no que m'acometeba eme quereba picar. Debeba llevar pro tiempo astí e teneba buena cosa de fambre el pobre. Avisé a's atros dos fotografos pa que podesen fer-le fotos e puyé per lo camín "normal" (perque no ye mica fácil, abstener-se chent con vertigo) perque ya no me vagaba de baixar río-río. E ya en Escuaín avisé a la guardería d'el Parque. Aquí tenetz quantas fotos.
Os Vivers d'o Campillón:
 Dimensionando:
 Chugando con es refleixos:
 Fuellas e uembras:
 El que se me quereba comer
 Intimidando:
 E un par de casas d'Escuaín:

E ahier, per fin dia d'agüerro de tot, torné a salir, pero ixo ya pa unaltro día.

3 comentarios:

  1. Hola, Chabier. Yo estuve ahí mismo el viernes por la mañana temprano. La verdad es que estaba bonito pero tampoco para echar cohetes. No tiene mucha variedad de encuadres, por eso todos tenemos las mismas fotos..jaja.
    Saludos.
    ¿qué le pasó al buitre al final?

    ResponderEliminar
  2. Un salt d,aigua molt bonic, bona anècdota amb el voltor, sembla que les ales estiguin en bon estat, no? ..., poder tenia un oroblema de desnutrició.
    M,ha agradat mot la fumera de la casa de pagés, un disseny molt interessant.

    ResponderEliminar
  3. Unknown (¿Alberto?), el sitio es muy guapo, pero -como digo siempre- limitado. Pero uno disfruta del lugar, aunque las fotos no sean gran cosa. Yo por lo menos recargo las pilas, y si me llevo una buena foto, mejor todavía. Yo avisé a la guardería del Parque, espero recibir noticias mañana.
    Eduard, semblava que era jove i les ales es obria. Fame sí que tenia, perque em volia menjar :-D
    La fumera és de les típiques de l'Alt Aragó, tronc-còniques. Una abraçada.

    ResponderEliminar