viernes, 14 de noviembre de 2014

Hibierno

Una vegata que se pasa la deleria de l'agüerro, como debo d'estar una miqueta masoquista, tiengo ganas de pasar frío e prencipiar a fer fotos con nieu.
Ahier de maitins i habió un amaneixer d'ixes espectaculars con boiras de colorins; bai, d'ixes que siempre me pillan en casa mirando-me per la ventana e maldecindo e preguntando-me per qué conyo no es veigo es días que salgo a fer primeras luces. Como la previsión yera la que yera (pocas boiras), pensé que talment de tardes se repetisen ixas luces. Asinas que salié de treballar, me cambié, comié en l'auto e me planté en Saravillo a puyar ta l'Ibón de Plan per lo GR (qué le imos a fer, es pobres no tenemos pa 4x4). Mientres puyabe ya veyebe que no ibe a tener luces: mutas boiras per l'oeste e s'iban zarrando las boiras en el circo. Pero rai, ya que ib'yere...
L'Ibón, per més visto que el tienga e per més fotos que se'n veiga per Internet, m'encanta. Esta vegata decidié que deixaría es trallos en paz (son d'es árbols més fotografiatos d'el mundo, me pienso) e chugarí con las formal d'el chel. El que no sé ye se el he conseguito.





5 comentarios:

  1. Me gusta mucho la primera. Un abrazo

    ResponderEliminar
  2. Te voy a atar con una cadena en casa, macho!!!!
    Entrada tras entrada, te estoy cogiendo un "paquete"...
    Jajajajaja!!!!

    ResponderEliminar
  3. Muchas gracias José. me habría gustado algo que llenase el espacio de abajo a la derecha, pero...
    Iker, no me hagas eso qu eme quitas media vida, sin poder salir al monte, qué horror :-D
    Gracias a los dos.

    ResponderEliminar
  4. Que fotos más impresionantes Chabi. Tu no pares, y puya mientras puedas.
    Un fuerte abrazo.

    ResponderEliminar
  5. Gracias Juan Ángel. Un abrazo a los dos.

    ResponderEliminar