martes, 26 de junio de 2012

Lilium pirenaicum

El chueves pasato podié escapar-me un ratet de tardes a veyer a las flors de lis. Me pensabe que ya serían pasatas, pero n'i heba bien recients. No son las horas en las que me fa goyo de salir a fer fotos, perque la luz gosa estar muit dura. Pero, en ixe cado an que salen, el sol gosa ir-se-ne luego, e tenié suerte en ixo. No'n tenié tanta, de suerte, con l'aire, perque no ye que en fes una animalata, pero n'i heba prou como pa que no podés fer las fotos como yo querebe. Se vei que estianyo es elementos son en la mía contra (no me vaga de brincar un ratet, el día que puedo u me deixo la zapata d'el tripode u fa aire), e no he puesto fer el que habrí quiesto.
Qué le imos a fer, ya tornarán a salir. Aora toca d'esperar a'l martagón perque no cuento que en quede, de flors de lis, en condicions. Con tot e con ixo, qualque cosa he puesto fer, e aquí tos lo deixo: aquí tenetz la flor de lis e bel·la orquídia més. Salut.




No hay comentarios:

Publicar un comentario