sábado, 7 de julio de 2012

Unaltra puyata frustrata

Hue querebe, dimpués de compromisos socials, familiars, ludicos, laborals, etc.,prencipiar con la temporata de montanya. E pa ixo m'he despierto a las 5 d'el maitín, he pillato es bartulos e soi marchato enta el Pico de l'Ibonet, en la montanya de Tringonier. Pero esta vegata no m'ha feto desistir la nieu, seno la boira. Quan he pasato la Plana el Cabo e he prencipiato a puyar enta l'Ibón de Tringonier se m'ha meso la boira e a cascar-la el plan que llevabe, media vuelta enta abaixo. Mientres puyabe ya contabe que no podrí fer cima, perque yera prou nuble, pero la boira ya m'ha feto desistir de tot. Asinas que m'he entrenito fendo fotos, perque amés m'he trobato cin una de las palometas més bonicas que i hai per aquí, la Parnassius apolo.
Unaltro día será, l'important ye que pa estar la primera salita m'he visto fuerte e con buenas sensacions.









3 comentarios:

  1. Este es por donde subimos el año pasado ??? me suena mucho el punto de vista de la 5. Por cierto me gustan mas las de la apolo del blog que la que has subido a FN.

    Todo bien ???

    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  2. Es por donde bajamos el año pasado.
    A FN ya subo por subir, sin ningún aliciente. Por lo demás todo bien. Nos vemos en agosto.

    ResponderEliminar
  3. bueno pues hoy he oribado yo el ibon de tringonier, pero he fallado en el intento. La verdad no me aclaraba a coger el principio del sendero, asi que chio chano me he puyato ta los de Mener y he almorzado de cojón alli.
    Al bajar, ya he visto los mojones de piedra y he comenzado la subida, rellenando algunos que tenian ya pocas piedras y he localizado la pasada que gira a la izquierda dirección al ibón.
    Bueno otra vez, será.

    Martínez.

    ResponderEliminar