sábado, 5 de febrero de 2011

E aora dende Espierba

Hue tenebe previsto fer qualques fotos un rato dimpués de que se metés el sol, pero a la fin se m'han tuerto es plans e he habito de quedar-me a casa cudiando a'l borche. Como m'hebe quedato con las ganas de fer nocturnas, quan he puesto soi salito de casa un par de horetas ta Espierba, e soi tornato fa un ratet (encara soi descargando las fotos). Alto en Es Morés no i feba mica frío, 0ºC, pero en ixa puta ribera Espierba cómo se i nota la inversión termica: -5ºC. Bai, que ye la primer vegata que no paso fredor fendo fotos de nuet d'hibierno. Como i hai luna nueva se i veyeba un ciel espectacular, e ixo que yere bien cerqueta d'el lugar. Astí m'he pegato una hora e media u per astí; cal estar friki :-D
El Mallo Gran:
Una de larga exposición dende el Mallo Gran enta la Sierra de las Zucas:
Una forzando la sensibilidat de la camara, pa que tos fayatz una ideya d'el ciel que i heba:
Un árbol enta el norte, iluminato con el frontal:
El domingo, se puedo e me vaga, miraré d'ir a fotografiar una coseta que m'han contato, pero no sé se veyerá dende la montanya, perque es nuestros horizonts ni son plans ni son baixos. ya tos contaré. Salut.

4 comentarios:

  1. Cada vez me gustan mas las nocturnas. Viernes tarde-noche estuve por Montserrat, solo, con mis miedos, alguna nocturna cayó. Pronto la subo, pero no son esos cielos espectaculares que teneis por allà, aqui estan mas contaminados de todo, pero si no puedes con el enemigo, unete a él. Aproveche la contaminación luminica para "iluminar" las montañas. Ya las veras y espero tu comentario. Maestro.....

    ResponderEliminar
  2. De maestro nada :-D, aprendiz y gracias.
    Lo cierto es que disfrutamos de un cielo impresionante, y aunque ni siquiera aquí nos libramos de la contaminación lumínica, las noches sin luna son una gozada.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  3. La que subes forzando la sensibilidad se ve muy bien, no se nota casi el ruido. Realmente se pueden hacer buenos trabajos con la 40. Saludos.

    ResponderEliminar
  4. A este tamaño no se aprecia mucho ruido, pero en grande sí. La 40D para mí es muy buena cámara, pero limitada con ISO altos. Aún así, que dure muchos años a pesar de la mala vida que el doy, que no estoy ahora para cambiar de cuerpo (de cámara, se sobreentiende). Salut.

    ResponderEliminar