martes, 8 de febrero de 2011

Un ratet per Tella

El domingo de tardes marché enta Tella con la intención de veyer (e fotografiar se podebe) un fenometo astronomico que m'heba comentato l'amigo Frikosal.
No i habió suerte, l'horizont en es Pirineus no ye el més propicio, perque ye tot plen de montanyas e tozals (encara que ixo ya el sabebe yo antes d'ir-ie). Ademés a las horas que se suponeba que s'heba a dar, tenebe la luna chusto dencima (yera chicota, pero ya feba luz) e la contaminación luminica de L'Aínsa, Boltanya e mismo Uesca an que tenebe que enfilar la camara. Total, que i fue quasi per demés, pero ya que ibi yere fayé qualque foto. Dimpués salié a tota vitesa cara casa, pa arribar-ie a hora de chitar a's cadiellos.
Bueno, puyé ta'l tozal an que ye la Virchen de la Penya, la mía intención yera ir ta Sant Chuan i Pablo, pero dende aquí tenebe millor anvista enta abaixo. Ya lusquiaba quan i arribé, pero encara se podeba veyer una brinquerrina d'azul per an s'heba amagato el sol. A la dreta ye Castillo Mayor:
Mientres febe tiempo m'entretenié fendo altras fotos, como esta de la portalada de la ermita con la Onsa Mayor:
E ya quan marchabe, encara le fayé bel·la foto a'l dolmen, antes de salir a las quatre suelas:

2 comentarios:

  1. Y que fenómeno astronómico era ???

    ResponderEliminar
  2. Pues la luz zodiacal, pero no hubo suerte. Habrá que esperar a otra ocasión, pero ya te digo que el Pirineo no es el mejor sitio para verlo :-(

    ResponderEliminar