sábado, 19 de febrero de 2011

Luna plena

Dende que he tenito el segundo cadiello, no puedo escapar-me de días ta'l mont perque encara da muta fayena, e el que le queda de dar guerra. Asinas que se cosa quiero fer, no me queda unaltra que salir de nuet. Hue i hai luna plena, e en principio no ye guaire buena pa fer nocturnas. Manimenos, feba un anyo que tenebe en la capeza una imachen, e precisabe la luz de la luna plena pa que m'iluminás una ermiteta clavata en un puesto muto especial. Ye la ermita de Sant Chuan-i-Pablo, en Tella, de la que se tiene constancia de la suya consagración en el sieglo XI, concretament en l'anyata 1018, asinas que en 7 anyetz fará el suyo primer milenio (pero nunca no arribará a estar tant viella como el dolmen d'el mismo lugar).
Asinas que quan tenebe a's fillos ya dormindo, he pillato es trastes e t'allá que i soi ito (no sin veyer antes la gollata reprobatoria de la duenya, que debe de pensar que me falta un mallazo enn'a capeza). Quasi no m'ha feto falta ni el frontal, perque se i veyeba mui bien, menos quan pasas per un trocet de selva. Bueno, aquí va qualque foto:

Estrels no se'n vei guaires estas nuetz, pero siempre se puede fer altras cosetas. Salut.

5 comentarios:

  1. Conozco el sitio y de dia ya es precioso. A la luz de la luna puede ser espectacular. Me gusta especialmente la tercera. Buen trabajo. Un abrazo.

    ResponderEliminar
  2. quemisió se con o punctoso que yes, en serás satisfeito, peró a mi m'han feito muito goi, superbias!
    Manel
    p.s. esprisions a la dona/duenya

    ResponderEliminar
  3. Molt bones fotos, com sempre. Ahir vaig adelantar un camió a l'autovia que duia ben gran el cognom del propietari ESPIERBA. I irremeiablement em vaig enrecordar de tu i les teues grans fotos.

    Continua així, però no te olvides de tener cura d'os cadiellos!

    ResponderEliminar
  4. Ángel, a ver si el verano que viene podemos hacer alguna nocturna en un sitio equidistante :-)
    Manel, esprisions a tu e a la familia.
    Jordi, no es tracta del cognom, es tracta del nom del poble, que la família vé d'aquest poble. Era un camió daurat, oi?

    ResponderEliminar
  5. Duia un altre cognom i vaig pensar que duria els dos, perquè també posava Saragossa. Em va estranyar perquè al contrari que Bielsa, mai havia sentit el cognom Espierba. Era daurat/verd, crec recordar. :)

    ResponderEliminar