jueves, 24 de septiembre de 2015

Agüerro

Ahier, per fin, prencipió la mía estación favorita de l'anyo (mesmo i habió qui me felicitó he he): l'agüerro. La mía e la de quasi totz es fotografos de paisache que conoixco. E encara que per cada anyo me fan més goyo las hotos hibernals (será perque no se'n veye tantas), no m'adubo a esperar que es fabolars se vistan con es suyos millors vestitos calidos. Per ixo, cuento que en dos semanas prencipairé el mío peregrinache per es fabolars de Sobrarbe a mirar de capturar las colors.
Pero ahier, pa celebrar-lo marché enta esta nuquera que totz es anyos pareix que tiene prisa per vestir-se d'amarillo, e estié chugando con era un ratet.






3 comentarios:

  1. Quina enveja ens fa als de la plana veure aquesta preciositat de rierols tan plens d,aigua i més ara que tornem ha estar en plena sequera tardorenca. Una abraçada

    ResponderEliminar
  2. Mmmmmmmmhhhh. Estoy como un hambriento frente a una chuleta con patatas. Deseando estar ya por allí. A ver si hay suerte este año y lo pillamos en su esplendor a tope. Intentar, lo intentaremos seguro. Por voluntad que no falte. Aúpa Chabier ;-)

    ResponderEliminar
  3. Ja plourà (espero), Eduard. La veritat és que fa goig de veure'ls baixar amb tanta aigua, sobre tot ara que els necessitaré amb les colors de la tardor :-)
    Paciencia, Joseba, paciencia ;-) Hasta pronto.
    Gracias a's dos.

    ResponderEliminar