jueves, 9 de octubre de 2014

Un trocet d'agüerro

El domingo, con pocas ganas d'andar dimpués d'estar en la feria tot el día anterior, me dio la idea d'ir ta l'altro coté per una foto que m'heban ninviato per whatsapp con un fau con una miqueta de colorito. Asinas que fue ta un puesto a pocos kilometros de la güega que tenebe ya fichato. L'agüerro prencipiaba a asomar la pateta, asinas que la semana que viene caldrá ir-ie bell rato, quan ya sía més abanzato.







 E tornando ya enta casa, paré en la Chapelle des Templaires (qué belsetán més rar charran esta chent), que siempre hebe dito de parar-ie e nunca el hebe feto, encara que el ciel yera malismo:
Siempre gosamos comparar-nos con es altros países europeos per ixo de que son més abanzatos que nusaltros, etc. Tanta mierda como he visto ficando-me per puestos per an que no i hai camins no'n hebe visto nunca tanta per lo nuestro Pirineu, e no me soi referindo a panyuelos de papel de la chent que caga en el mont, soi charrando de botellas de cristal, de plastico, trozos de tela, latas... que trobas per tot arreu, e ixo que ye un Parque Nacional...
Ya pa rematar, tos recuerdo que se punchatz dencima de las fotos se veyen més grans e con fondo negro, una miqueta ganan.

2 comentarios:

  1. Muy guapas todas, me encanta la cuarta. Un abrazo

    ResponderEliminar
  2. Muchas gracias, José, este fin de semana volveré a la carga, yo creo que en ese lugar ya encontraré otoño en plenitud. Un abrazo.

    ResponderEliminar