miércoles, 15 de octubre de 2014

E Pineta

Pa rematar la serie d'el Puent d'el Pilar, el lunes, que no me vagaba de marchar leixos perque tenebe cosas a fer, me'n puyé un ratet de maitins ta Pineta. I heba un ambient d'agüerro bien buen, e ixo que encara le queda uns días pa meter-se a tope. Sobre tot perque el domingo heba plevito a tot meter, me dició Kike, el guarda d'el Refuchio de Pineta, que uns 120 l/m2 (tampoco no una barbaridat, perque altros anyos ha caito més de 200) e baixaban totas las partez d'el Cul de Pineta con churros per tot arreu. Ixo yera bien pincho, la parte negativa ye que quan baixa augua per ixas canals, el río Lalarri baixa como l'Amazonas, privando de fer fotos perque sale una plafarata blanca sin mica textura.
Bueno, prou d'estraliar:







3 comentarios:

  1. Hola, Chabier
    Efectivamente, yo estuve el sábado 11 y era casi imposible acercarse miaja a las cascadas de La Larri.
    Igual dentro de unos 10-14 días la cosa puede pintar francamente espectacular...
    A ver si hay suerte.

    ResponderEliminar
  2. Vaya cantidad de agua en el valle. Muy guapas todas las fotos de la serie. Un abrazo

    ResponderEliminar
  3. Alberto, el domingo aún cayeron 120 litros, así que imagínate cómo bajaba el lunes. A ver cómo está Pineta este fin de semana, aunque me imagino que será la semana que viene cuando se pondrá la cosa ya chula.
    Muchas gracias, José. Un abrazo.

    ResponderEliminar