martes, 21 de octubre de 2014

Agüerro rar

Ye estando un agüerro rar, pro extranyo. Cuento que será per estas altas temperaturas, que encara no ha chelato e que dende fa una semana no ha caito una gota d'augua. E tamién que no tiengo el tiempo que me faría goyo pa poder salir. Pero sobre tot estoi que ye l¡orache. E ye que a yo no me fa mica goyo de fotografiar l'orache con estes ciels azuls anticiclonicos. Pero ye el que i hai. El sabado puyé un rarto ta Pineta, e me trayé esto.
Primeras luces en el circo:
 Per un inte i habió una estupenda luz calida sobre es fabolars de la man pacina:
 Mutos pasos de diferiencia, bien se vale de la camara nueva e d'el suyo rango dinamico:
 Es faus no yeran como yo querebe:
 Més contraluces, pareix qu em efan goyo es retos:
 Nunca no apareix una persona en el mirador que permita dimensionar, será que i paso muit luego:
 Millor color en este tramo:
 E el mío tusco fetiche :-)
Estianyo no soi conseguindo fotos que me fayan goyo. Talment l'anyo pasato deixé el listón demasiato alto quan se m'apareixió la virchen; quiero decir, l'arco de Sant Chuan. Encara quedan las d'el domingo quan marché ta Anyisclo unaltra vegata. Pa unaltro día.

2 comentarios:

  1. No has utilitzat filtres? Doncs molt ben controlat el rang dinàmic en la tercera.
    Referent al temps no t'estranyi que de cop entrarem a l'hivern :-) Una abraçada

    ResponderEliminar
  2. Vaig usar filtres, però no son gaire bons, hauré de compra-ne uns millors.
    No sé qué passará, avui he estat a Buixaruelo i no em fa goig de fer fotos de tardor a 22ºC. Ja veurem com ve.
    Una abraçada.

    ResponderEliminar