miércoles, 29 de octubre de 2014

Selva d'Oza (Val d'Echo)

Dende fa mutos anyos soi enamorato de la Val d'Echo. Soi enamorato de la suya montanya e d'el suyo aragonés, lo cheso, que sintié per primer vegata con 9 anyos en la boca d'un golet de Siresa. Hue tiengo la suerte de contar entre las mías amistatz con la una parella de chesos d'es que he aprendito muto aragonés. Dende que tiengo fillos no i voi tan a menuto como me faría goyo, pero quan puedo me i escapo.
Hue s'ha dato una d'ixas circumstancias per las que he puesto ir-ie de visita, encara que rapida. Hebe d'ir ta Chaca  a fer-le una coseta a l'auto e he aprofitato la buena disposición d'un familiar (gracias Santi per lo tiempo e per la vuelta) pa que i acercás a fer-ie bel·la foto. No he quiesto perder guaire tiempo per no fer desesperar a este familiar, pero m'he quedato encantuchato: nunca no ib'yere estato d'agüerro. Un puesto pa tornar con muuuuta tranquilidat, me'l apunto en es debes.



 A yo me fa goyo l'efecto seda, pero reconoixco que i hai vegatas que me paso con el tiempo d'exposición. Con la 6D no i hai problema, subo l'ISO e en foi una a 0'3" e altras con la que quiero. Aquí tenetz un exemplo d'el que digo. Se queretz decir quál preferitz, millor ;-)





7 comentarios:

  1. Aupa Chavier!
    Parece que en Oza los colores se mantienen mejor que en los valles que tienes más a mano, no?
    Para tratarse de una visita rápida has traido cositas majas. Me gusta la del primer plano con las piedras de colores bajo el agua. Y sobre las fotos de exposiciones diferentes... Yo también soy de expos largas ;-P

    ResponderEliminar
  2. La primera y la quinta son mis preferidas de esta excelente serie. Parece que tu nuevo juguete te ha traido la inspiración. Un abrazo

    ResponderEliminar
  3. M'agraden totes, la setena també i en destacaria el contrast del color vermell de la roca que impacta molt. Bona feina company..., en tots els sentits

    ResponderEliminar
  4. Hola, pel que acabo de veure a les darreres entrades tenim molt en comú. Els rius semblen ser la nostra passió.

    Et convido a visitar http://gorguesgarrotxa.blogspot.com

    M'encanta la teva forma de veure l'aigua.

    ResponderEliminar
  5. Iker, fueron dos horas, y me gustaría dedicarle alguna vez un par de días, que lo merece, y así salgo un poco del terruño :-D Eskerrik asko.
    Muchas gracias, José, me vienen bien tus palabras, pues dudaba de mis fotos (me imagino que consecuencia de este mundo virtual de likes, je je).
    Gràcies, Eduard. La roca és semblant a la de Lalarri. I parlant de toponímia, més amunt hi ha un lloc que es diu Guarrinza, que pot ser que vingui del vasc GORRI `roig´, pel color de la roca.
    Gràcies per la visita, Ramon, aniré visitant el teu bloc.

    ResponderEliminar
  6. Bones fotos, la tardor és fantàstica!

    ResponderEliminar