viernes, 29 de agosto de 2014

Ibons de Barruda

Seguindo con el costumbre, el martes de nuet marché a fer la mía escapateta en solitario a dormir una nuet en la montanya. No sabebe se pegar enta es Gorgos de Lalarri (u Ibons de L'Almunia) u ta's Ibons de Barruda (Lacs de Barroude), en l'altra man de Barrosa. A la fin me decidié per esta zaguera opción, perque la verdat ye que el puesto ye muit pincho e per es Gorgos de Lalarri hebe pasato recientment quazn puyé ta L'Almunia.
La cosa prometeba, daban una miqueta nuble (siempre va bien bel·la boira pa que el ciel no sía plan), no i heba luna pa poder fer nocturnas con la vía lactia sobre l'ibón, etc., etc. Pos bien, encara que las piernas me pesaban como quintals d'haber puyato el domingo 1900 metros de desnibel, i arribé ta las zagueras luces pero yera nuble de tot, como quasi tota la nuet. Asinas que, de la idea que llevabe, cosa... Unaltra vegata será. Bien se vale que a'l menos tenié buena suerte con las primeras luces, e ixo que quasi no me despierto perque me fotié buena parte de la nuet en vela (per cada anyo me cuesta més de dormir en tierra, e més en ixas tiendas individuals claustrofobicas he he).
Enta Robinyera baixando enta es Ibons:

Que no pareix Islandia?:

El mío hotel de 0 estrelas :-(:

L'amaneixer:

Una panoramica quan tornabe enta casa (punchatz en la foto pa veyer-la completa):

E la curiodidat d'el día: la mía aurea :-D Me resultó curioso perque nunca no hebe visto este fenomeno, seré un santo encara que yo creiga que soi ateu?:


5 comentarios:

  1. Ostras vaya entrada, espectaculares las fotos o fotones mejor dicho. Eso de irte a dormir una noche por costumbre tienes que decirme como se hace, jeje. Para ponerlo yo en práctica vamos. Un abrazo

    ResponderEliminar
  2. Negociando, no te creas que es tan fácil :-D, hay que meter muchas horas, pero conforme crecen los críos se va haciendo más sencillo.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  3. Aquests llocs que ens ensenyes són tan vius i dinàmics. Natura en estat pur. Una abraçada

    ResponderEliminar
  4. Caramba!!! pues te ha salido un espectro de Broken!!! Es una gran sorpresa, a ver si tengo yo un día esa suerte. Me encanta el lago Barroude, me has animado a ir allí. Un abrazo Xabier!!

    ResponderEliminar
  5. Moltes gràcies, Eduard. Els llocs son magnifics, és veritat, però aixó no és responsabilitat meva :-) Una abraçada.
    Sí, Santiago, solo lo había visto en fotos y por fin lo he podido disfrutar en directo. Barroude es muy bonito, yo lo había visto siempre en una ruta que suelo hacer cada año desde el túnel a Puerto Viejo y bajar por Barrosa, y siempre había pensado que tenía que acercarme. Ahora lo que me queda pendiente es bajar por el lado francés para conocerlo.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar