viernes, 22 de agosto de 2014

Río Real

Dimpués de la celebración de las 100.000 visitas (de nuevo mutas gracias a totz), tornamos ta la rutina.
Esto maitín m'he escapato enta Ruego, a veyer el Río Real (que poco ha de veyer con la monarquía, yo el relaciono con RIVALEM < RIVUM, encara qu eme quiero asegurar d'el nombre propio), perque fa días que se me metió en la capeza d'ir-ie a ixolomar e veyer se i heba rincons pinchos. Asinas que he deixato l'auto en la borda Brunet, soi baixato dica el cauce (i hai uns quantos metros) e río-río soi ito puyando, a ratos millor e a ratos pior dica que un tronazil m'ha feto tener que hopar d'astí. Soi arribato ta l'augua como se m'hes clavato en bell medio el río...
Bel·la foto de hue.
Una Parnassius chupita, como he rematato yo:

E bell cado d'el río:




 Aquí ya pleveba a tot meter:
Dica la proxima.

2 comentarios:

  1. Preciosa la Parnaso y guapísima la cuarta del rio.

    ResponderEliminar
  2. Muchas garcias José. Tendré que volver, suerte qu eestá al lado de casa, porque no me di cuenta de las texturas de esa cascada hasta que no descargué las fotos al ordenador.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar