martes, 19 de marzo de 2013

Un nuevo prochecto

Fa días que m'ibe mirando l'archivo e tenebe ganas de reeditar (revelar u rawelar) pero que ya hebe pinchato en el blog.
Afortunatament, per cada día voi revelando una miqueta millor (e ixo que no soi garra estraleta de man pa ixo, pero voi sabendo una miqueta el que toco) con un programa que m'instaloren fa bell mes. U sía que no tos pensetz que pillo Photoshop, per citar el més conoixito, e i meto cosas que no ib'yeran u en saco altras que ib'yeran, que ixo no ye revelar, ixo -en la mía opinión- ye unaltra cosa diferent de la fotografía que a yo no me va.
E, como diz bell fotografo que conoixco, cal deixar-las reposar. Pos ixo, que con el tiempo las veyes con altros uellos e las puetz editar millor. Ye per ixo que he feto un blog nuevo e hue tos lo presiento. I hai pocas parolas, asinas que este el deixaré pa recentar las mías aventuretas montanyeras e pa ir puyando fotos sin deixar-las reposar guaire, e l'altro será pa ir recuperando cosas viellas de la falsa (que ixo ye el mío disco dur externo he he).
Se diz Imáchens d'el Pirineu-Imágenes del Pirineo (el tenetz astí a'l canto, a la dreta, en la lista de blogs) e espero que tos faya goyo.
Salut.

6 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. No se que he feito....que diciba que bien polidas totas as fotos y que, con o tuyo permiso, lo enlazo en o blog mío.
    Salú y contina fendo ixas maravillas.

    ResponderEliminar
  3. Gracias, JMN, per lo enlace. A veyer se esta primavera podemos coincidir e fer bel·la cursa per Sobrepuerto, que tiengo ganas d'ir-ie.

    ResponderEliminar
  4. La verdad es que sí, que cuando los recuerdos se desvanecen, es mejor momento para revelar... Como decía alguien. No hay que dejar que los hechos alteren la realidad... jaja.
    Voy a chafardear el otro proyecto.
    Salut!

    ResponderEliminar
  5. Buena idea y suerte con tu nuevo proyecto. Espero que se vaya llenando de buen material (reposado) :)
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  6. Antonio, ese que dices debía de ser periodista, o político :-D
    Jep, ya sabes de quién es la idea de dejar reposar las fotos :-)
    Espero que os guste la nueva andadura.

    ResponderEliminar