viernes, 27 de julio de 2012

Qualques cosetas

Voi fendo qualque coseta encara que dimpués no trobo tiempo pa penchar-las en el blog. No ye que no me vague, pero entre unas cosas e altras (per exemplo, he recuperato la mía bicicleta de montanya, que tiene la pobra més de 20 anyadas e qualques dolencias tipicas de la edat, le pasa como a yo) no trobo l'inte d'editar las fotos.
Pero en esta semana he durmierto con la filla e uns amigos en la caseta de La Estiva e he feto una miqueta de flora. Maitín, se la contractura en la espalda me deixa, miraré de puyar ta Suelsa, pero per lo camín sencillet, per Urdiceto, poco més de 600 metros de desnivel pa quasi un 3000. ¿M'estaré fendo viello?
Aquí tenetz unas fotos de l'amaneixer en La Estiva. Me metié bien luego el rebel (6:15) e ixo que nos chitemos una miqueta tarde. Prencipió muit bien l'alpenglow (ixa color roya que se mete per las puntas quan sale el sol), pero dimpués una puta boira decidió que despertar-me tant luego no'n heba  valito la pena e decidió tapar el sol e malmeter las luces. Pero como ya yere despierto, decidié de mirar de fer una panoramica.













 
E ya pa rematar una siempreviva:
Au, salut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario