lunes, 30 de julio de 2012

Puyata ta Suelza

Feba anyos que querebe puyar ta Suelza. Ye una montanya que tiengo aquí a'l canto casa pero que siempre la vas deixando. E per fin el sabado i puyé. Yere estato cerqueta, en es ibons de Barleto, pero quan i fue l'anyo pasato ya no tenebe fuerzas pa fer cima, perque yera la primer cursa que febe en la temporata veraniega e ya m'hebe clavato 1600 de puyata pa desayunar.
El sabado i fue con un amigo dende Ordiceto. Ye una cursa sencilla (una miqueta més de 600 metros de puyata) pa puyar ta un quasi-3000. Millor, perque fa una semana que tiengo una contractura en el huembro que me fa veyer las estrelas, asians que ya podetz contar cómo i puyé. Pos malament, como habretz pensato. Pero como no i hai guaire desnivel, marché chino-chano. Encara que se he de decir la verdat, me fayó més mal el huembro quan baixanos con es botes de la pista.
La luz no yera guaire buena (sobre tot perque no amaitinemos mica), pero ye una de las millors anvistas que i hai per aquí, perque a este pico le falta 30 metros pa's 3000 e amés no n'i hai dengún arredol que el tape, asinas que vistazo enta es quatre puntos cardinals.
Bueno, aquí tenetz qualques fotos. Las dos primeras son dende la Collata quan remata la lera:
Enta Pineta con el 100 macro:
 Aquí con l'angular, a's pietz l'Ibón d'el Cau:
 Enta la Vall de Chistau:
 Enta la France:
 Dicié que totz es picos que puyarí este verano el farí con esta camiseta. Este ye el primer, a veyer se agosto e septiembre (e octubre seguntes cómo vienga de nieu) cunden més que chulio:
 Una floreta per dencima d'es 2800 de la que no sé el nombre (el especialista, per favor, que la identifique :-D):

Esta sí que la tiengo identificata, la Papaver lapeyrousianum:

E aquí tenetz el track.

 Salut.




4 comentarios:

  1. Salú Felquera.

    No se si te sirvo como especialista, que no lo soy, pero eso tiene pinta de ser una Aethionema http://www.apatita.com/herbario/Cruciferae/Aethionema_marginatum.html aunque el mundo de las cruucíferas, que lo es sin ninguna duda, es árduo y complicado.

    ResponderEliminar
  2. Sabia yo que el subir por esos montes te iba a hacer perder la cabeza. No se si la camiseta lleva mensaje ??? no la puedo leer !!!
    Un abrazo. Sabado ta Campo, por fin, que ganas !!!

    ResponderEliminar
  3. Uy !!! perdon, cuida la contractura !!! sera el ninon que te puede....o será la edad !!! :-))

    ResponderEliminar
  4. J.M.N., ye una crucifera, sin garra duda, pero no cuento que sía ixa que me dices.
    Ángel, cabeza tengo mucha, pero dentro hay poca sustancia :-)
    Pone: "Escuela pública. De tod@os para tod@s" (y que conste que no me gusta nada esa arroba...). Y lo de la contractura, pues una mezcla de varios factores, pero los dos que citas tienen mucho que ver :-D

    ResponderEliminar