jueves, 4 de noviembre de 2010

Dende Espierba

Ahier, que feba un día primaveral, me'n puyé un ratet ta Espierba. No guaire, perque i puyé tarde e tenebe que tornar luego. Ibe a buscar el contraste entre l'agüerro e l'hibierno, gracias a la nieu que heba caito este puent de totz es santos (Pa totz es santos la nieu en es altos, e pa Sant Andrés en es pietz) e tenié suerte perque encara i heba cereseras royas (e ixo que gosan estar es primers árbols que pierden la fuella). La lastima fue el ciel, que yera raso e només salió bel·la boira quan ya ibe a marchar. Como veretz me boché bien poco, pero no me vagaba de fer altra cosa:
Esta zaguera ye feta con el 100 macro, e las anteriors con l'angular:

8 comentarios:

  1. Felquera
    Buen trabajo el desarrollado con este blog... segui posteando.

    Ahi te dejo para que lo cheques:

    www.medicinanatural8.blogspot.com

    fer

    ResponderEliminar
  2. ¡Felquera! Resulta que estié en Bielsa fa una semana, por temas d'a universidat, estié fendo practicas en una mina que bi ha per astí. M'alcordé de tu, manimenos ya astí no podeva fer cosa.

    A proxima vegada que i vaiga (aspero d'ir-ie una atra vegada), te lo digo antis ta quedar y charrutiar un ratet.

    ¡Salud!

    ResponderEliminar
  3. Ya sabes a ón soi, astí a la izquierda tiens el mío correu. Fe-me-lo saber :-)

    ResponderEliminar
  4. exelentes fotografias
    mágicas
    saludos de costa rica(:

    ResponderEliminar
  5. hermosas fotos! un beso! (no tenia cara)

    ResponderEliminar
  6. Hay gente que habla inglés o chino para encontrar un trabajo, otros se apuntan por aburrimiento a estudiar italiano y luego tenemos a gentes que no viven en el pirineo hablando una especie de fabla estandarizada cuando el aragonés nunca ha sido una lengua dialectal estandarizada. Coges a uno de Ansó y a otro de Benasque(los noventones que realmente aún sepan hablar y conserven el dialecto) y anda que no se diferencian...

    La próxima vez aficiónate al búlgaro.

    ResponderEliminar
  7. E i ahai chent que antes d'afirmar que un no vive en el Pirineu, habría d'informar-se una miqueta més, asinas como pa afirmar que escribir en una variedat dialectal ye escribir en estándar (ixo demuestra el que sabes d'el que opinas). No cal que dengún me diga a qué m'he d'aficionar, pero t'agradeixco l'interés.

    ResponderEliminar