sábado, 17 de enero de 2009

Dende Espierba (Es Morés)

E vuelta la burra ta las cols, ayer con tot el frío que feba (dica -8ºC) torné a salir con la camara. Salié de casa a las 23:15 de la nuet e i torné a las 2:45. Ayer estié calculando el tiempo que costaba de fer cada foto, e son 8 minutos con la camara en marcha e altros tantos mientres procesa la imachen; en total més d'un cuarto d'hora. Pro que cambea dependendo de las circunstancias, ayer i heba mingua, per ixo le podebe meter tot el tiempo que permite la camara en Bulb, e le ubrié més el diafragma (f/3'5), ya que la luna no yera tant fuerte como l'altro día, que yera plena, ademés bel ratet la tapaban unas boiretas. Las primers fotos que fayé dende la presa de Pineta no valen pa cosa perque la luna no heba salito encara per Suelza. Dimpués me'n fue cara Espierba e ya podié aprofitar més la luz de luna. E éstes son es resultatos. Apa, salut.


4 comentarios:

  1. Ya conoxerás prou bien o camín pa ir-ie de maitinada. Me fa muito goyo a iluminazión que ha quedato con as estrelas y o formato panoramico estoi ye o más idonio.

    ResponderEliminar
  2. Cal conoixer una mica el terreno, pero con un frontal e buena orientación no ye perigloso se no t'arrimas ta's cillos. M'alegro que te fayan goyo. salut.

    ResponderEliminar
  3. Me hubiera gustado estar allí haciendo fotos !

    El cielo parece estupendo. A ver si algún día puedo pasarme. El punto desde donde hiciste la toma queda muy lejos del acceso en coche?

    ResponderEliminar
  4. Me parece muy interesante lo que me comentas !!
    Solemos pasar un par de semanas en Aragón, cerca de Jaca. A ver si pudiera pasar a visitarte un día - o casi mejor una noche :)

    Por cierto que me encanta tu blog, siento tener que contestarte en castellano. Lo añado a mi lista !

    ResponderEliminar