lunes, 12 de enero de 2009

Més nocturnas




Como ya tos decibe, m'ha feto goyo esto d'ir a fer fotos di nuet e creigo que he millorato un poquet la tecnica: més tiempo d'exposición (modo BULB con el mando a distancia), no emplegar garra filtro, ISO més baixa pa que no i amannixca tanto ruido e tirar en RAW, ademés de chugar un poquet con el Photoshop (no guaire: brillo, contraste, mascara d'enfoque e retallar-la pa dar-le formato panoramico). Pa bel·la cosa ha de servir el insomnio. Ayer me'n fue cara Tella, e fayé 9 fotos en 2 horas, pa que veigatz que cal estar un ratet pa cada foto, perque entre que la maquina ye en marcha el tiempo que tú quiers (en·n'a mía el maximo son 8 minutos, pero i hai altras marcas que puede estar tot el tiempo que quieras) e dimpués la maquina procesa es datos pos se te'n va una pila tiempo.
Como en bel·launa i sale la Penya Montanyesa, Zagal, se te fa goyo ya quedaremos e t'en pasaré una copia per se te la quiers imprimir, a truca de l'achenda que me diores.
La primera ye de la Punta Lierga e d'el macizo que va cara la valle de Chistau, la segunda ye d'el Perdido e las Zucas, e la tercera de Penya Montanyesa e Penya Solano.
Salut.

4 comentarios:

  1. T'agafo a parabra!!. y a bier si d'una putisma bagada femos un cafe u dos.

    ResponderEliminar
  2. Encara que no entiendo guaire de fotografía (pero sí me fa prou goyo), a yo me parixen preziosas as tres (se podría fer bel calandario). A primera y a terzera tamién las fizes de nuez?

    ResponderEliminar
  3. Zagal, cuan viengas per el país ya nos faremos ixes cafés.
    Onset, sí, son totas fetas de nuet, encara que dependendo d'el tiempo d'exposición e de la orientación de la luna salen més luminosas u menos. Cuan i haiga luna nueva tornaré a ir pa dar-les més protagonismo a las estrelas, que con tanta luna no se i veyen bien.

    ResponderEliminar
  4. Sin parolas! Cada begada millor. Las colors d´a terzera me tien ipnotizau.

    ResponderEliminar