sábado, 31 de enero de 2009

Debaixo d'el Dolmen de Tella...

se siente chirar e chirar el planeta...
He mirato la canción de la Ronda en Youtube pa meter-tos el enlaz, pero no la he trobata (aora sí, miratz un poquet més abaixo); es que tos la sepiatz podetz cantar-la. E ye verdat que se i siente chirar el planeta, se no miratz-os como en només 8 menutos se mueve e se vei el efeuto en las estrelas. Comparato con uns 4000 anyos que se calcula que fa que ibi'e el dolmen, 8 menutos no pareixen res.
La foto tiene una miqueta de trampa, ya que he iluminato un ratet el dolmen con el frontal, perque no i heba mica luna. Espero que tos faya goyo.
Punchatz aquí que i amaneix el prencipio de la canción (de la pachina de la Ronda), pa es que siatz pais como yo ye una buena nana, pos no'n he feto de quilometros con Zilieta per el corredor cantando-le-la.

10 comentarios:

  1. Increïble casualitat: el David Manzanera (que també està afiliat als Blocaires dels Pirineus) té una foto nocturna d'un dolmen que reflecteix una idea molt semblant a la teva... Ell també va fotografiar el moviment de les estrelles per establir el contrast entre l'aparent immobilitat del monument i el moviment constant de l'univers. Has de veure-la!

    ResponderEliminar
  2. LA CANTA
    Ya la he trobata pero en google bideo. Aguardo que te faiga goyo o chicorron omenache.
    Como no teneba mes fotos, he abiu de meter bella foto de yo. Antimas, ta que pesara menos, la calidat ye mala, muitismo mala... pior que ixo.

    Con tot y con ixo, ta ascuitar a canta, sobra, y pa beyer as fotos, miyor mirar- se o tuyo blog que no lo bideo.

    ResponderEliminar
  3. T'ha quedato prou bien. Encara que talmén quedaría millor si o dolmen estase en meyo d'a foto? y asinas se le da más 'protagonismo' a o dolmen (nomás ye una impresión amateur y con poquet fundamento).

    ResponderEliminar
  4. En fotografía cal mirar de no centrar nunca el sucheto de la foto. En esta m'ha quedato desmasiato centrato perque he tenito que fer un recorte per la izquierda, pos me saliba la estela d'un avión que amaneixó en es zaguers segundos de la foto pa joder-la. Se t'intresa el tema puetz prencipiar mirando-te bel foro como dzoom, an que i hai tutorials mui basicos. De totas trazas para cuenta, perque ye una afición que se t'engancha no te suelta (e ademés ye cara). Salut.

    ResponderEliminar
  5. Tampoco no en se muito, de fotografia, pero ixo ye una norma cheneral d´a composizion: he trobata ista pachina que ye prou clara, breu y prezisa.

    http://usuarios.lycos.es/fotofacil/Ffacil/ffcomp20.htm

    ResponderEliminar
  6. Tos agradexco que me corrichaz. De siempre m'ha feito goyo a fotografía, encara que no domino mica. Ya m'entrefilo que ye prou cara por o poco que m'he mirato (encara que cuál no en ye?).

    ResponderEliminar
  7. Osti, això es incrïblement casual, un dolmen sota els estels, una tecnica molt sencilla, i amb uns resultats sorprenents.
    Em vaig donar de baixa del fotonatura, al final era com un clan, vàrem fer un grup d'exfotonatureros i aglun cop fem sortides.
    Salutacions, quan vingui per la teva terra ja et passaré a visitar!!

    ResponderEliminar
  8. Y cuan pasas as fotos a l'ordinador, cuál ye o tamaño (o peso en MB)?

    ResponderEliminar
  9. En RAW sobre 7 u 8 MB, pero dimpués las convierto a jpeg e con Photoshop les reduzco el tamanyo a 800x600 e pesa uns 200 kb, en primeras las metebe talcual, pero tardaban una pila tiempo.

    ResponderEliminar
  10. Te ha quedado preciosa la foto.

    Me encanta tambien que tu blog no se deje aplastar por la uniformidad de las lenguas dominantes en internet.

    ResponderEliminar