viernes, 31 de octubre de 2008

Per fin la nieu tant anunciata.

Dende ayer, que tenebe fiesta, estió alternando la nieu con l'augua tot el día a Bielsa. Esto maitín, cuan soi salito a las 6 d'el maitín cara Pineta per zaguer día de la campanaya, plebeba en Bielsa, pero a partir d'Ixabierre nevaba e ya i heba plagato, e dende el esbarre cara Espierba la carretera yera blanca. Hebe a ir esquivando es árbols que s'embanaba per el peso de la nieu, perque como estianyo la nieu ye arribata tant luego encara i hai mutas fuellas en es árbols e ixo, encara que pareixca una fateza, fa que hayan a aguantar muto més peso. A Pineta nevaba a tot meter, dica que se'n ha deixato a ixo de las 11 d'el maitín, pero ya heba meso una capa de nieu d'uns 20 u 25 cm.
Pro que he aprofitato a fer fotos, pero ye un incordio fer-ne nevando, con el batiauguas, el tripode e la nieu cuasi dica la rodeta (a tot esto yo sin molatieras e es balons chupitos); a'l que cal sumar que no tenebe guaire batería. Pero bueno, tos meto bel·la muestra pa que, como yo, tos despidiatz de Pineta per una temporata, perque encara que i vaya puyando, ya no'l faré tant a menuto como dica hue. Voi a fer una preba en meter-las en blanco e negro, ya me diretz qué tos pareix e se ixo ya las meteré en color. Per cierto, en la primera m'ha caito una bolisma de nieu en el polarizador, per ixo i hai un troz borroso


5 comentarios:

  1. 34 zentimetros de nieu y 94 litros d'augua iste fin de semana en pineta.¿ye zierto?

    ResponderEliminar
  2. No'l sé perque no i soi puyato, pero no m'extranyaría mica perque en Bielsa plevió muto e a ratos nevaba. El viernes ya n'i heba un poquet més de 20 cm., pero se'n fue a'l altro día.

    ResponderEliminar
  3. Jo que fotos más chulas! Con lo que echo de menos Pineta... Pero voy mirando tus fotos todas las semanas, así parece que he estado jajaja. Está precioso.

    ResponderEliminar
  4. PRESENTACIÓN UNIBERSITAIRES POR L´ARAGONÉS

    DIA 12 DE NOVIEMBRE DE 2008

    AULA 501 EDIFICIO INTERFACULTADES 16.55 HORAS

    ResponderEliminar