lunes, 6 de octubre de 2008

Entrata nº 100


No ye que lleve la cuenta, ni muto menos, que pa ixo soi de letras; pero a'l acceder pa fer la entrata he visto que ya en llevabe 99, e se las cuentas no me fallan ésta fa la 100. Pensabe titular-la Acirons e agüerro, pero...
Pos sí la foto ye d'ixa tematica, de l'agüerro e d'es acirons que m'encantan (como ya dicié en una de las primeras entratas que fayé t'allá ta'l mes de febrer). Maitín voi de maitins e a viyer se aconsigo un ciel azul d'es buens, perque esta foto ye feta d'el sabado de tardes cuan ya se'n iba el sol (e soplaba un puerto que chelaba, e borrasquiaba). Con tot e con ixo me fa goyo el contraluz.
Pos ixo, que encara que teniamos sequera, l'agüerro no falta a la suya cita.

2 comentarios:

  1. Enhorabona, felquera! Pel número 100, per les fotos, per lo preciós que em sembla l'aragonès que fas servir.

    ¡Ara a per la 200!

    ResponderEliminar
  2. Na mas 100 !!!, A yo me paizeba qu'en lebabas 100.000....Güeno ixos zien con a calida do tyo blog a yo me sirben por un millon.
    Apa!!a continar fiendo fotos.

    ResponderEliminar