lunes, 21 de julio de 2008

Zarautzko eta getariako hordantzak

Pos ya somos tornatos de la placha (hordantzak). Buen orache, buenas comidas (siempre imos bel día a comer ta'l restaurant Mayflower en el puerto de Getaria e como siempre estupendo), enorme placha la de Zarautz -més familiar la de Guetaria-, txacolí eta sagardo (a la salut de totz) en la sagardotegia (`sidrería´) que i heba a'l canto el caserío e muto esukera. Ixa costa de Gipuzkoa ye an que més conservato yera el euskera antes de la suya recuperación. A la chent d'es caseríos mismo les cuesta de charrar castellano (perque yo no paso del eskerrik asko, kaixo, agur e en es míos tiempos chóbens muxu bat, eta beste bat `un beso, e un altro´), e yo m'acordabe d'ixe capítol d'el Quixote d'el vizacíno. A un hombre d'un caserío que le pregunté per cómo arribar ta'l que inos no le saliba la parola izquierda, e ixo que ye un vasquismo en castellano.

E Zilia que se'l ha pasato como el que ye, como una enana. Me pensabe que le faría bel poquet de miedo, pero el chueves de tardes que ya baixemos a veyer la mar ta Zarautz se fotió ta dentro sin pensar que iba vestita, ni que i heba olas més grands que era ni cosa. Se'l ha pasato de pistón, totz es días rebozata en l'arena e de l'augua ta la orilla e de la orilla ta l'augua. Caldrá repetir l'anyo que vien.

El primer día en Zarautz:
El segundo día tamién en Zarautz:
E el día de tornar en un carrusel de Donosti, m'encanta ixa ciudat:
De Getaria no i hai garra foto perque no me feba gracia de llevar la camara ta la placha, perque ye mui laminera, e l'arena le sienta como a yo una calz en las ...

1 comentario:

  1. Salú ta os que y'an tornau d'as bacacions.
    Cilia guapisma con o moquero en o tozuelo!!! en as atris fotos tamien.

    ResponderEliminar