miércoles, 16 de julio de 2008

Dica dentro d'uns días

Maitín, en plegar de troballar, me'n voi ta la playa con la familia. Més en concreto ta un caserío de Zarautz. I seremos dica el domingo, e -como comprenderetz- no faré cosa en·n'o blog (sí pas fotos, que le faré mutas a Zilieta). Que se preparen es bueis, que me's mincharé totz, e que corran el txacolí e es pintxos.
Pos ixo, como poco dica el lunes. Pero no me'n voi sin ficar-tos bel·la foto. Salut.

Yegua esvolutando-se en Lalarri:

El churro grand de Marmorés:
Una fembra de chizard que me pensabe que teneba la peste ixa d'es güellos e dimpués correba enta alto como el que ye: un chizard
Es churros d'el Cinca en Esquinadasnos:
E un marmotón, ¿hetz parato cuenta las patotas que tienen?:

5 comentarios:

  1. A pasar-lo bien, nino, en a mar. Por ixos andurrials encara continarás beyendo más montañas... A plantar fuerte. (pd. fe muitas fotos :-)

    ResponderEliminar
  2. Bones fotos! Un cop més, sorprenent tot el que ets capaç de captar.

    Aquesta és una de les famoses "marmota ursa", no?

    Molt bones vacances, fes moltes més fotos i fins aviat...

    Fot-te un txacolí a la meva salut, cony!

    ResponderEliminar
  3. Que te vaiga muit ben!! Esperarem la tuya tornada con ganas. Com ya t'he dicho al blog, no deixes de fer fotos. Ah, y ya contarás si fas u no turismo lingüistico!

    Hala, fe bondat!

    ResponderEliminar
  4. Es biologos no se meten d'acuerdo en la denominación, son entre Marmota ursa u ursus turistae ssp. pixapinus caesaraugustae (o barchinonae en el suyo defeuto). Yo voto per el segundo. ¿Ubrimos una encuesta?

    ResponderEliminar