viernes, 14 de agosto de 2015

Luces de tardes

Ahier de tardes podié fer una escapateta e, como me deixaban un 4x4, decidié d'ir ta la Cruz de Guardia, t'an que feba anyos que no i hebe puyato (en coche, a pata l'anyo pasato). Como i heba habito tronatas e en daban més, i puyé per veyer se tenebe suerte con las luces royas que se meten en Pineta quan truena. Pero no las trobé, perque ya no tornó a tronar e salió el puerto. Asinas que aprofitando que llevabe tele fayé esta foto sobre quantas montanyas de la Valle Bielsa: Cuezo, Comodoto, Punta la Estiveta, Garién, Felqueral, Astazus e el Puerto la Lera:

E dimpués fue a veyer se i heba buen atardeixer sobre Lardana, pero las boiras no me'l querioren ensenyar. Con tot e con ixo, sobre el macizo de Cotiella sí que i habió unas lucetas decents, encara que tampoco no yeran pa tirar codetes:

Que pasetz buenas fiestas de Bielsa.

2 comentarios:

  1. Ostres! quina preciositat que has sabut captar en la primera foto, la trobo molt pictòrica. De les millors que he vist darrerament, de veritat! Una abraçada, Chabier

    ResponderEliminar
  2. Els teles donen molt joc per a fotografia de paisatje. Jo no'n tenia cap, pero me'n van deixar un 200-400 de Tamrom que amb el trípod no doni mals resultats. Gràcies, Eduard. Una abraçada.

    ResponderEliminar