lunes, 5 de agosto de 2013

La Estiva


Tiengo un amigo  (punchatz en l'enlaz e disfrutaretz de fotos muit buenas) que siempre que viene t'aquí quiere puyar a fer las primeras luces sobre Treserols. Yo, encara que me pienso que es dos en chunto somos gafes e quasi nunca pillamos unas luces espectaculars, el i acompanyo bien a gusto, perque per més vegatas que i puye no me canso de veyer esta envista (el sabado recordabe la rimer vegata que i puyé, quasi se me cayen las retinas de contemplar tanta belleza). Pos ixo, que en l'inte preciso se clavó una boira tapando el sol; pero, ya que i yenos, no yera qüestión de tornar cara abaixo con las abrellas cachas e caleba fer bel·la foto perque las luces, sin estar la hostia, no yeran mal:

Dimpués m'entretenié una miqueta con la flora, en especial con la siempreviva (m'encanta esta floreta):
E con l'Aster alpinus:
E marchemos en busca d'altros obchectivos fotograficos (no pas lents, no sé se m'entendetz) e nos trobemos con esto, que mide uns 15 metros d'altura en un lugar muit poco transitato. La gracia d'esta foto, amés de la belleza d'el puesto, ye que estiemos fendo largas exposicions entre las 12 e la 1 d'el mediodía con un ND de 10 pasos:

5 comentarios:

  1. Jooooo...que pena no poder llegar aquí por la nieve en la pista...la vista es brutal

    salut
    joan

    Pd. el traductor a castellano es malísimo, mira si encuentras otro

    ResponderEliminar
  2. Tinc els dos primers enquadraments, endivina qui m'ho va aconsellar?? jeje
    Nevat o millor encara, a la tardor és un espectacle y un luxe com pocs
    Xula la darrera també ;-)

    Salut!

    ResponderEliminar
  3. Joan, traductores aragonés-castellano solo hay uno. Encima mi aragonés es dialectal, el del valle, por eso no lo traduce bien, qué le vamos a hacer... Y sí, la vista es brutal, para mí de lo mejor del Pirineo.
    Pere, crec que ja sé qui t'ho va dir :-) Jo hi he pujat en totes les estacions de l'any, i en totes m'encanta. Potser menys a l'estiu, però com que aquest any hi aigua per tot arreu i està tot tan verd, la veritat és que fa goig també.
    La darrera és xula, però sobre tot curiosa per esser una exposició llarga al migdia.
    Gracias a's dos.

    ResponderEliminar
  4. Excelente serie Chabier. Me encanta la segunda, sobre todo por su luz. Muy guapa la última, cualquiera diria que está hecha al mediodia. Un saludo

    ResponderEliminar
  5. Gracias José. Con suerte se pueden pillar unas luces increíbles (alpenglow creo que le dicen) al amanecer. En esta ocasión no tuvimos esa suerte, pero aún se comportó un poco y mereció la pena el madrugón. La última con el ND es un poco coñazo de hacer (enfocar, polarizar, ponerlo, calcular tiempo de exposición...) pero el resultado merece la pena.

    ResponderEliminar