domingo, 19 de mayo de 2013

Primavera, encara que no'n pareixca, II (u ixo espero)

Ahier marché enta Ordesa. Hue -que no ha feto mal día de tot, pos dica la tarde no s'ha meso a plever- no podebe (navatas e comida familiar) asinas que el viernes dicié que encara que plevés a tot meter saldrí. Amés esperabe poder pillar bell fabolar con boira de l'augua de la nuet anterior. Pero no pillé boira, e sí nieu como se no hes nevato en tot l'hibierno. La verdat ye que el contraste tonal entre el verde electrico de las fuellas d'es faus con el blanco de la nieu yera bien pincho. Ixo sí, pa fer fotos un día malismo, pos prencipió plevendo, dimpués me cayó una miqueta de matacrabitos e dimpués se metio a nevar como se fues febrer. Se mulla el filtro, emporqueas el polarizador, se banya la camara... bai, que cal tener paciencia.
Este ye d'el principio, quan quasi no pleveba e i heba boiras que rondaban a'l Tozal d'el Mallo e a'l Gallinero (estoi que se dicen asinas):
Paré cuenta en las venas d'este fau, e dimpués el contraste entre el verde e el blanco, aquí ceyaba una miqueta de matacrapitos:
 Prencipia a nevar, no guaire pero pa que veigatz l'ambient:
 Una miqueta més zarrata con el 100 macro:
 El famoso churro, ambientazo hibernal, a veyer se sabetz trobar una gota :-(:
 Quan sales d'el fabolar (pa la mía desgracia no i heba boira entre es faus), un B&N quasi natural. Aquí ya nevaba con alma:
 E aquí ya cayeba la mundial, no arribé ta la "Cola de Caballo" perque no'n valeba la pena e querebe tornar ta casa a la hora de comer:
 Unaltra envista:
Ya baixando, como siempre, me trobé la romería d'Ordesa: montanyers, turistas, turistas con zapatos, con zapatillas... Mismo en veyé dos que me recordoren es míos tiempos mozos quan no sabenos de la existencia d'el gore-tex e correnos per la montanya con chirucas malas: iban con deportivas e con bolsas de basura en es pietz :-)
En fin, que dimpués pasa accidents u cal ninviar l'helicoptero a replegar chent...
Salut.

10 comentarios:

  1. Vaya contraste mas guapo del verde con la nieve. La del churro es la que más me gusta con una, preciosa ambientación. Un saludo

    ResponderEliminar
  2. La verdad es que estaba precioso, pero hacer fotos en esas condiciones de nieve y viento con paraguas es un engorro je je.
    Un saludo y gracias por pasar.

    ResponderEliminar
  3. Chavier...que el paisaje se lo vale

    gran recuerdo lo de las bolsas de plástico...jeje

    salut
    joan

    ResponderEliminar
  4. Buena serie Chabier. Las hayas verdes con el blanco de la nieve geniales, como dices. Yo me habría quedado un rato por ahí. La del churro preciosa. Se ve cómo nevaba porque en la foto de las gradas se aprecian los copos. Aprovechaste bien la media jornada. Salut ;-)

    ResponderEliminar
  5. Buena serie Chabier. Las hayas verdes con el blanco de la nieve geniales, como dices. Yo me habría quedado un rato por ahí. La del churro preciosa. Se ve cómo nevaba porque en la foto de las gradas se aprecian los copos. Aprovechaste bien la media jornada. Salut ;-)

    ResponderEliminar
  6. Gràcies Joan. Passa-t'ho be aquestes dies.
    Joseba, eskerrik asko por partida doble :-) Ya me acordé de ti (y de alguno más, no sea que se me pongan celosos, delo que habríais disfrutado aunque solo fuese en la zona baja). Arriba en las Gradas nevaba con alma, lo que pasa que los árboles allí arriba aún no habían sacado las hojas.

    ResponderEliminar
  7. Muy, pero que muy buena seria, la 1, la 3 y la del churro.
    Bien me esta...por chandro !!!

    ResponderEliminar
  8. Gracias, Ángel, otra vez sabrás que mis propuestas son interesantes :-) (no te creas, que otras veces he vuelto sin tener tanta suerte).

    ResponderEliminar
  9. Molt guapes, Chabi. Ha de ser un plaer gaudir d'aquest lloc tan transitat en solitud. El contrast primavera/hivern és ben guapo ;-)

    ResponderEliminar
  10. Aquesta és una de ler raons per les que em llevo a les 5 del matí, per a no trobar a ningú o a molt pocs (amés de les llums, és clar).
    Gràcies per passar i escriure en LAPAO :-)

    ResponderEliminar