martes, 1 de enero de 2013

Benás

El domingo me'n fue ta Benás con un amig que tiene casa en Campo. La verdat ye que siempre que viene ta Campo, el foi venir enta Sobrarbe, e ya caleba que le tornás la visita. Asinas que el sabado de tardes improvisemos una escapateta enta Benás a punto día (como buens frikis que somos he he). E aquí tenetz el resultato de la cursa enta El Forau d'Aiguallut, an que no i yere estato dende feba 20 anyos (e ye que, encara que me pene, me foi mayor, snif). Més que per las fotos (que m'han feto goyo), ye per poder dar una vuelteta, charrar de fotografías, chafardiar e ixas cosas. A veyer quán puyo las d'el sabado, que marché ta Barrosa a pillar las primeras luces. Que teniatz un buen anyo.








4 comentarios:

  1. Me encanta la antepenúltima. Cómo ajustas el WB? Se aprecian cambios substanciales entre dos tomas de la misma duna. Con la nieve es delicado y no es fiable el balance automático, casi que es mejor ajustarlo manualmente para no tener sorpresas, aunque luego se pueda compensar el RAW. Otra cosa que aprecio, es una mota de polvo en el sensor, cercano a una esquina, que cuando usas diafragmas cerrados para pillar mucha profundidad de campo aparecen como las moscas en las cámaras del tiempo de los telediarios, jeje. Un saludo, y ya te vale estar a dos pasos y no ir en veinte años!

    ResponderEliminar
  2. La 5 y la 6 me gustan especialmente. La 5 mucho, la 6 como tengo una igual pues menos, ja ja ja.
    un abrazo y a ver que te traen los Reyes, si has sido bueno, claro !!!

    ResponderEliminar
  3. Por cierto, la serie Hibierno, no la habia visto aun, pero tienes cosas guapas ahí .

    ResponderEliminar
  4. Igniszz, l'altre dia li preguntava a Ángel per tu, perque estavas desaparegut. ¿Com va tot? Tens raó en el que dius de la mota de pols, però és que ja fa temps que no netejo el sensor :-)
    Ángel, los reyerno creo que me traigan el ansiado 100-400 :-(

    ResponderEliminar