lunes, 15 de agosto de 2011

Perseidas 2011

Estianyo m'he llevato a la filla mayor a veyer Las Perseidas ta La Estiva. Perseidas no'n veyemos garra, perque i heba luna plena e ademés yera prou nuble. De totas trazas estió bien. En prencipio inos a ir-ie es dos solos, pero s'apuntoren dos parellas més con es suyos fillos, e pasemos una buena nuet. Unaltro anyo será el veyer las fugaces, pero fer nocturnas en buena companyía, charrando e con uns vasetz de vin, no ye mica mal, e ademés con ixa anvista.
Antes de fer-se de nuet, quan ya lusquiaba, prometeba buenas luces perque yera nuble enta l'oeste, e no defraudó:
Dimpués, ya quan yera de nuet de tot, se fació el que se podió:

E el rebel sonó bien luego, pero unas boiras enta l'este nos privoren de que las puntas de las montanyas se metesen royas como en altras ocasions :-(
Au, salut
De totas trazas, ye un puesto bien pincho pa ir-ie a pasar una nuet, asinas que a veyer se a l'altro anyo acompanyan una miqueta més las condicions.


3 comentarios:

  1. Fué un placer. Mis fotos aun en la tarjeta. Llegamos a Terrassa domingo noche y aun estamos centrandonos. Habrá que repetir otro año aunque slo sea por Zilia y Victor, je je je !!!
    Veo que substituiste la salida del miercoles. Nosotros el jueves, tras la tormenta subimos a la Peña Montañesa, genial.
    Un fuerte abrazo.

    ResponderEliminar
  2. Con nubes y luna yo dejé aparcado el tema, pero aún probé a hacer cuatro nocturnas a la punta Ixeia iluminada por la luna. Las fotos, en la tarjeta, para no variar.

    ResponderEliminar
  3. Angel, podremos reptirlo las veces que haga falta hasta que cumplan 13 años, a partir de entonces que corra el aire :-D
    Igniszz, la veritat és que ni la lluna ni les boires van acompanyar, però que bé s'està a la montanya a'l bell mig de la nit, oi?

    ResponderEliminar