lunes, 3 de enero de 2011

Un amigo

Hue sale un amigo en la contraportata de l'Alto Aragón, cal fer-le una brinquerrina de publicidat. E en la web de Gara d'Edizions podetz columbrar quantas fuellas d'ixe troballo sobre Tella.
Fa quasi un mes, u més encara, que no actualizabe el blog; pero ye que voi de cul e cara abaixo :-(
Ya perdonaretz...

5 comentarios:

  1. Mama mia, quá cara de susto que fas!!
    Jaja!! Norabuena!!

    ResponderEliminar
  2. L'enhorabona noi, una vegada més. Suposo que tot és qüestió de fer-se sentir. Si que és veritat que et podien haver tret millor a la foto.

    ResponderEliminar
  3. Y hasta parece serio y sociable en la foto !!!! eso es que no te conocen, ja ja ja. Un abrazo y espero que todo vaya bien.

    ResponderEliminar
  4. He leyiu l'articlo y solo quereba dezir-tos que me fan prou pena las nuebas normas graficas de l'aragonés. No se ta que fin ébanos d'abentar la mayor parti de lo que s'ha escribiu y publicau en los zagueros años en aragonés. Espentar un cambeo tan radical en una fabla tan acotolada como l'aragonés... No sé, chiquez. Ixo no quita para dezir que iste blog ye mui bonico. Un saludo dende lo Semontano ta los belsetans.

    ResponderEliminar
  5. Ola anonimo semontanés. No se trata, creigo yo, d'aventar tot el que s'ha feto en estes anyos. La qüestión ye, prou que pa yo, dotar a l'aragonés d'una grafía digna. No sé se t'has leito la introducción de la nueva grafía (la tiens en la web de l'Academia) e es principios e criterios que i salen. Astí ye tot bien argumentato, e a yo m'ha convencito, nunca no me fayó goyo la grafía d'el Ier Congreso pero la respeté, aora foi servir la que salió derivata d'el II Congreso, que tiene tanta lechitimidat como el de 1987, pero como ye el zaguer en el tiempo, ye el que tiene vichencia.
    De totas formas, gracias per pasar.

    ResponderEliminar