martes, 4 de agosto de 2009

Macro

Encara que llevo uns días que soi tornando a fer buena pacha con la fotografía d'anvistas, que las tenebe un poquet abandonatas, no m'olvido mica d'el macro e de las flors, cuquetz e cuquetas. Aprofitando que he deixato el tabaco habré a cabidar pa comprar-me un obchetivo especifico pa ixes menesters (pero en preciso -u tiengo el concieto- de cuantos: un grand angular pa anvistas e nocturnas, el 70-200 f/2'8 IS, el 100-400 f/4 IS, el...). Ya se verá, per aora tos deixo con unas fotos d'esta misma tarde.
La primer foto ye d'una zygaena (¿s'escribe asinas?), aprofitando que yera tarde (sobre las 20:15) pa que no se movés el bicho e que no feba guaire aire m'ha salito a foco, perque llevabe uns días que les ne febe de días e no i heba Dios qui las podés fer bien e que s'estasen quietas. L'altro día me deciban que es altros bichos no se las minchaban perque teneban no sé qué vereno, pero una vez viyé como una aranya se'n minchaba una. El problema d'esta foto, e de cuasi totas d'esta tarde, ye que per una error (¿despiste?) ye feta con ISO 500, pero con tot e con ixo no se i vei guaire ruido.
Esta ye d'un altro cuco, bel·la mena de cucaracho antenuto:
Paso aora ta las flors. La primera una flor de nieu, esta sí que la he vista bien alta, cerqueta d'es 2000 metros se no més:
Esta ye una altra siempreviva como la d'el altro día, me fa muto goyo esta floreta, que ademés gosa estar muto sufridera per l'ambient an que creix:
E ya pa rematar una escabiosa:
Au, un altro día més.

5 comentarios:

  1. A panoramica ha quedato prou bien (o unico ye que no se puede fer más gran). Qué bonica ye a flor de nieu, una de "cara" ese estato muito bien tamién.

    ResponderEliminar
  2. la panoramica la tiengo en tamanyo grand que pesa un quintal, pero no querié dar-le guaire peso pa puyar-la t'aquí, per ixo s'ha quedato chicota. A la flor de nieu que me sé yo la de fotos que le fayé. Te ninvío per correu un enlaz pa que en veigas una de caras. Salut.

    ResponderEliminar
  3. A iso 500 no hay problema con tu cámara, creo. Esos objetivos que dices son los que tienes o los que buscas ? El 100 macro de Canon es muy bueno.
    Un saludo y a ver si por fin puedo venir a visitarte.

    ResponderEliminar
  4. Con el ISO a 500 no se aprecia grano, lo que le pasa a esa foto es un contraste muy fuerte de luces y el verde de fondo es muy "eléctrico", pero claro, con el bicho tan oscuro, solo puedes oscurecer el fondo con un golpe de flash.
    La flor de nieve está de miedo.
    Salut.

    ResponderEliminar
  5. Frikosal, espero verte antes de que leas la contestación y charraremos sobre lo divino y lo humano (está bien que dos ateos hablen sobre lo divino).
    Igniszz, espero que las vacaciones hayan ido bien. Gracias por los comentarios.

    ResponderEliminar