Una flor de la montanya pa un montanyer. Sirvan estas dos fotos como chicot homenache a Óscar Pérez, la suya familia e amigos, la chent de Peña Guara e sobre tot a's que han preso la difícil decisión de deixar la operación de rescate. Un abrazo a totz ers.
Son preziosismas as dos fotos. M'han encantato. Fa duelo o d'ixe misache, ye una pena o que ha pasato. En primeras parixeba que iba tot prou bien y a la fin... A montaña -y encara más ixas- desgraziadamén ye asinas.
ResponderEliminarLa montaña no hace concesiones a nadie. Trágico y cruel desenlace de una historia en la que el hombre no ha podido con la montaña. Es una lástima, porque estaban muy cerca, pero dada la situación, es comprensible la terrible decisión que han tomado sus compañeros. Lo más triste es que ni siquiera han podido encontrar a Oscar. Que descanse en paz allá arriba.
ResponderEliminarOnset, a yo dende que prencipió esta historia me pareixió que yeran pro optimistas, seguntes la mía filosofía ye millor creyer el piyor e se dimpués te llevas una alegría millor encara. Ye una lastima, pero no por manido no deixa d'estar cierto que la montanya se cobra el suyo peache.
ResponderEliminarIgniszz, esa decisión me imagino que habrá sido la más difícil de su vida, pero no puedes arriesgar la vida de tanta gente.
O mio pesar tamien ta os familiars de Oscar y ta toz os da Peña Guara
ResponderEliminar