miércoles, 29 de octubre de 2008

¿Nieu? No pas aquí

Como gosa pasar totz es anyos cuan arriba el hivierno, cuan veyes l'orache en la televisión e anuncian el caos per la nieu, aquí no pasa cosa. Hue, en el telediario de Tele 5, han dito que la metat de la provincia de Huesca yera cubierta de nieu, e ye mentira. Anterdayer plebió -yera de nieu sobre es 2.000 m.- e borrasquió una minqueta (bel día caldrá parlar sobre es diferents nombres que reciben per este país las distintas clases de nieu). Mientres que hue ye estato nuble dica la tarde pero no ha caito ni una bolisma. Como ye de dar, bufaba el puerto, e como gosa pasar, cuan bufa el puerto u no nieva u el fa d'una forma ridicula. Se yo tenés un negocio d'hostelería m'acordarí d'es que fan l'orache per espantar a la chent d'ixas trazas.
ya contarán es altros companyers blocaires pirinencos se ha nevato per las suyas tierras.
Ya veremos qué pasa con el frent que anuncian a partir de maitín de tardes, tos ne mantendré informatos.
Salut
Una foto pa ir despedindo l'agüerro, que con estes fríos e aires ya habrán caito caso totas las fuellas. Ye pro tocata -per ir fendo prebas més que altra cosa- e pareix un cuadro (bel·laún me dirá, e con razón, que es experimentos se fan con gaseosa).

4 comentarios:

  1. En Laspuña fa aire puerto y de nieu ¡¡¡Res de Res ,como dizen os catalans!!!

    ResponderEliminar
  2. Bueno, pues dende esto maitín va nevando un poquet (no guaire). El chusto pa cubrir con 1 cm. de nieu es tellaus. Pareix que han acertato a medias, perque deciban que arribaría el frent a mediodía e la cota puyaría ta's 1.400 m., e nusaltros somos a 1.020. La cuestión fundamental ye que ya no bufa el puerto...

    ResponderEliminar
  3. m'an fecho una trucada dende Laspuña pa dezime que ya nieba, os tejaus blancos.

    ResponderEliminar
  4. O que ye seguro ye por Zaragoza be de fer buena zierzera. Ta ixo no cal estar metereologo.

    ResponderEliminar