jueves, 26 de mayo de 2016

Fornos II

El sabado pasato puyé ta Cotiella, pico que feba tiempo que tenebe en la capeza. Pero 'obchectivo no yera fotografico, asinas que me i llevé la compacta e las fotos que i fayé son testimonials e de recuerdo.
Pero el domingo, pa estirar las piernas dimpués d'el primer sobo de la temporata, fue a veyer el Chorro Fornos, an sale tota l'augua que se filtra d'el Macizo de Cotiella (e quan digo tota, ye tota) e saliba un mangazo impresionant, tota la que no veyemos el sabado en la puyata, e ixo que en precisanos. Encara queda un paquetón de nieu important en altura, asinas que se queretz e podetz, encara podretz ir a veyer-lo.


2 comentarios:

  1. Per mi a aquesta foto, que és impressionant, li falta una cosa perquè sigui rodona, saps que li falta?....., El so! :-)
    Una pregunta fora del tema fotogràfic, quan estàs per la vora d'aquests rierols, et piquen unes petites mosques? em refereixo als simúlids

    ResponderEliminar
  2. Vaig gravar un video però al fb es veia tan malament que el vaig esborrar.
    Mai m'he adonat d'aixó que dius, ara al juny sí que sortiràn els "chibosos" a Pineta, però són mosquits. A wikipédia he vist que els simúlids és la "mosca negra", i d'aixó, per sort, no n'hi ha. Em varen picar uns quants fa anys a Saragossa i em van fer rabiar :-(

    ResponderEliminar