lunes, 25 de abril de 2016

Ibón de Plan

Dimpués de quantas semanas pensando en ir-ie sin ir-ie, per fin el sabado pasato (no pas el d'este puent, seno l'anterior) i fue, per lo camín d'el Barranco l'Ibón. No se me fayó guaire larga la puyata perque dica que no arribé ta'l plan, quasi no i heba nieu.
L'ibón yera precioso, pero i heba dos puntos en la mía contra. La un que yera tot plen de galochas, ye el malo d'ir ta un puesto tant conoixito (e fotochenico). L'añtrp yera que las luces de maitins no son las millors.
Asinas que me dediqué a la contemplaciñon de la belleza, a almorzar al sol e decidir que miraré de tornar-ie esta semana de tardes, a veyer se pillo un buen día e luces, encara que veigo la cosa complicata.
Tos deixo un par de fotos d'ixe sabado.



5 comentarios:

  1. El detall del racó de la primera amb aquell torrelló solitari és molt potent. Què guapa que és l'alta muntanya, encara que sigui amb "galochas". La hiperfrequentació del paradís té el problema de rastre que hi deixa la marabunta, el company Pepet es queixava del mateix en la darrera entrada del seu blog. Una abraçada

    ResponderEliminar
  2. Sí, ahir hi vaig tornar i vaig replegar una bolsa de plàstic i un parell de mitjons, amés de totel els restes de cigarros, papers "higiènics"... que hi havia. A vegadas penso que potser la culpa és una miqueta nostra, ensenyant aquestes imatges fem que hi vagi més gent. Ja m'agradaria a mi que només pogués anar a la montanya la gent respetuosa amb el medi...
    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  3. Hola Chabier, hay que volver con las últimas luces, las tres veces que he estado han sido así, y ver como la sombra va marcando la montaña es muy especial, para hacer un time laps... y la vuelta hasta el refu de noche y frontal... pero con el coche arriba claro!

    salut
    joan

    ResponderEliminar
  4. He estado en el Ibón unas 40 veces, he dormido en sus orillas, he subido de noche, he bajado de noche, en invierno, en verano, en primavera... Creo que sé a qué horas son las mejores, pero te agradezco el consejo...

    ResponderEliminar
  5. Magnifica la 2ª chavier. El encuadre es perfecto con las lineas de derota en v formando otra v inversa con los pinos.
    Tuve la oportunidad de pisarlo en el 2013 y la verdad es que es un lugar priviligiado en cuanto a las luces.
    Un saludo

    ResponderEliminar