martes, 29 de diciembre de 2015

Amaneixer

El lunes fue unaltro día d'ixes en es que ubro un uello, e a l'inte l'altro, a las 5 d'el maitín. Como que no hebe feto plans el día anterior no sé ta ón pegar, pero més que caminar tiengo ganas de fer fotos. Asinas que decido d'ir ta La Estiva, un d'es míos miradors favoritos de tot el Pirineu, con una envista bien maha de Pineta e de totas las montanyas que la rodían, en especial de Treserols.
Salgo de casa e el ciel yera engallinato, se veyeba la luna plena pero esbafata, sin detalle. Me pienso que no tendré guaire suerte pero, ya que he movito, dica el zaguer inte no se sabe nunca cómo puede ir.
Quan arribo ta'l paso Fornos ya i hai una miqueta de claridat enta l'este. I hai boiras pero tot indica que i habrá luces, e como amés ye una miqueta nuble no quedará un ciel raso e hauto. Prencipio a fer fotos perque las boiras feban de reflectors de las primeras luces rosas. Quasi no me queda batería; rai, en tiengo uanltra plena.
Sí, en tiengo unaltra e plena, pero no pas en la mochila se no en casa. Me cago en la pena negra, e quan me quedo sin batería de tot, no me queda soque veyer l'espectaclo de las primeras luces sobre Treserols, que no ye poco.
Luna plena sobre la punta Treserols:
 Primeras luces enta l'este:
 Pocos en he visto como este...
 Una de las millors vistas de Pineta, a'l menos pa yo:
 2000 metros de puyata per sedimentos marinos:
 Unaltra envista cheneral:
E el amaneixer queda en la smías neuronas, no pas en forma de píxels, cagüen tot...

2 comentarios:

  1. IMPRESIONANTES!!!!! Chabi, me llamarás exagerao, pero más de una de ellas es ganadora en cualquier concurso que se precie. Tengo los piños como los de una morsa, envidia sana. Por cierto, despido bien el año. Me he roto hoy el quinto metacarpiano de la mano derecha, el del meñique. Tengo para 4-6 semanas. A ver cómo me arreglo. La Lotería me toca pero al revés. No podré ni manejar la cámara. Cochinas puertas. Un abrazoooo ;-)

    ResponderEliminar
  2. Exagerao :-D
    Cúidate esa mano, te queda la otra para apretar el cable disparador, ¿no?
    Otro abrazo, pero flojo que veo que los chicarrones del norte estáis de capa caída ;-)

    ResponderEliminar