lunes, 26 de octubre de 2015

Navatiando per lo Yaga

Dende que recorrié per primer vegata, fa ya 16 largos anyos, la Gáriz d'el Yaga quan troballabe en el retén d'el Parque, me pareixió un camín divertito e, més que més, espectacular. El he feto andando e, en dos ocasions, barranquiando dende O barranco o Lugar d'Escuaín. Mutas altras vegatas m'he limitato a baixar ta Os Vivers d'o Campillón (toponimo de tota la vida que s'ha sustituito per "Surgencia de Escuaín").
No siempre el he puesto baixar, perque d'estar un camín entretenito puede convertir-se en una tortura se el caudal no ye l'adequato. E encara que baixe poca augua, este camín puede fer-lo pasar mal a ratos se no yes feto a mover-te per estes terrenos pennacers, e se no que les ne digan a's que i he llevato.
No ye de fer guaires fotos, seno de disfrutar d'es marabillosos cados que amaga.



Ya no queda guaire agüerro, asinas que caldrá esperar a la nieu pa prencipiar a fer fotos de nieu e chel. Seré rar, pero ya tiengo ganas de que vienga el frío.

7 comentarios:

  1. Moltes vegades que veig les teves imatges me les imagino de nit, amb llum de lluna o afegin llum artificial aplicada amb "delicadesa", això si. Una abraçada

    ResponderEliminar
  2. Gairebé no hi puc anar de díes, com per a fer-ho de nit :-( I, amés, hi ha llocs que tenen certa peligrositat. no és plan de donar-se un bany a la nit, no fa fred encara, però no em vendría de gust :-D

    ResponderEliminar
  3. La última es la mejor de todas .... una preciosidad. Un abrazo

    ResponderEliminar
  4. Gracias, José. A esta última volveré si puedo el próximo fin de semana, a ver si los robles están con un color mejor. Un abrazo.

    ResponderEliminar
  5. Por alusiones: lo cierto es que es un lujazo bajar por ese barranco, aunque el nivel de concentracion de donde y como pisas es muy exigente...alguna vez se va uno con el culo al suelo y por poquito no improviso un baño con equipo y todo.....sin duda el esfuerzo merece la pena...volvería sin dudarlo.

    ResponderEliminar
  6. La primera es impresionante. Qué fuerza tiene el agua para poder mover esos pedruscos y encajonarlos de esa manera.
    La tercera y cuarta estupendas. Puro sabor.

    ;-)

    ResponderEliminar
  7. Ángel, ya me acordaba de tus caras en algún tramo, y de las de Jep también :-D Lo peor de esto es que si te vas al agua vas con todo el equipo, y estamos hablando de mucha pasta...
    Eskerrik asko, Joseba. Cuando quieras, te llevo ;-)

    ResponderEliminar