lunes, 26 de enero de 2015

Per Ordesa I

Dimpués d'el chasco que me llevé el martes quan, en bell medio d'el camín de Suaso paré cuenta de que hebe cacegato la rotula d'el tripode, el sabado torné ta Ordesa con el viello, pesado pero fiable manfrotto a fer las fotos que habrí quiesto fer el sabado.
Endrecé el camín de nuet, con la idea de puyar primer ta la "Cola de Caballo" e dimpués baixar fendo fotos tranquilament. Per ixo trestallo esta entrata en dos: en las fotos que fayé tranquilament (la de hue) e las fotos que fayé con prisa e rodiato de chent. Como no tiengo criterio, tiengo una pila de fotos, pero miraré de no fer-me guaire cansino.
Prou que son puestos muit conoixito e fotos muit vistass, pero estoi que d'hibierno tienen una machia especial, per la nieu e el chel. Pos ixo, hue las fotos son de la parte d'alta de la cursa, quan quasi se me lleva l'aire (e ixo que soi cerca d'es 80 kg. e con tot l'equipo a la chepa debo estar entre 85 e 90).
Circo de Suaso, el puerto fa revolbins de nieu en la Punta Treserols e poca nieu queda en tierra, perque se la llevata l'aire. ixo sí, i hai unas cheleras d'el copón. L'aire quereba foter-me en l'augua e veyé salir volando una molatiera, bien se vale que s'aturó cerqueta:
Cola de Caballo, qué diferiencia con fa dos semanas, quan no i heba mica chel:

 Con una temperatura de color més fría:
 Dimensionando:

 E ya de baixata, el primer churro que i hai baixando enta las Gradas. Aquí ya m'hebe trobato las dos priemras personas que puyaban:


8 comentarios:

  1. Que distintos i-son os puestos cuan beyes fotografías de unos y d'otros... fa un par d'añadas que puyé ta fer, más o menos, a mesmas fotos que tu... y no cal comparar...o que ye tener güello fotográfico!!!
    Salú mocé.

    ResponderEliminar
  2. Gracias, Unknown-desconoixito :-)
    Pues vente, Iker, vente, no estás tan lejos, yo casi todos los veranos voy a Euskadi.
    Gracias, JMN, pero me queda un laaaaargo camín per debant. Salut.

    ResponderEliminar
  3. Quina meravella de lloc, molt guapes, company. Tota la serie, mai havia vist aquest lloc a l,hivern, venen moltes ganes d,anar.hi. Una abraçada

    ResponderEliminar
  4. Eduard, hauré de fer una visita guiada :-D Moltes gràcies per les teves paraules i una abraçada.

    ResponderEliminar
  5. Muchísimas gracias, José. Un abrazo.

    ResponderEliminar