lunes, 15 de diciembre de 2014

Río Cinca chelato

Estas fotos no son d'este cabo de semana pasato, son de l'anterior (d'el Puent de la Constitución), pero como este zaguer soi estato en la "city", no he puesto salir ta la montanya :-(
No son cosa de l'altro mundo, pero encara que somos tenendo un hibierno calient (cosas d'el cambio climatico, e ya sé que oficialment somos d'agüerro encara, pero aquí ya fa días que habría a estar hibierno), el río Cinca s'ha chelato.
A veyer se la proxima semana puedo fer qualquecosa.
Una anvista global:
 Un detalle con el 100 mm.:
 E aquí el churro de Marmorés, yo soi a la izquierda mirando de dimensionar, pero como voi de negro cucaracho no se me i veye guaire bien. Pa estes menesters de dimensionar habré a llevar-me el gore-tex narancha. De totas formas, no s'aprecia guaire bien la diemnsión d'el Churro, que ye més gran que no pareix:


7 comentarios:

  1. Estás que no paras, eh?!
    Ya tengo yo ganas de poder pillar sitios así, nevados, con ríos,... y si ayudan las luces, con luces... A ver si este invierno me acerco por esos lares y consigo alguna cotillo de nieves para el archivo, que ando muy escaso.

    ResponderEliminar
  2. Qué maravilla Chabier, qué maravilla.
    Gracias por estas fotos tan preciosas e impresionantes que haces, me gustaría estar allí para verlo... pero estoy temporalmente fuera de combate por una lesión. Ya volveré a disfrutar pronto de las montañas. Un abrazo.

    ResponderEliminar
  3. Hola Chabier, el chorro del Cinca és una passada de bonic, el tram de la segona és brutal! Tots els detalls del glaç, el color de l'aigua, el xorro,...
    Crec que es mereix una aproximació, si és possible, es clar! si necessites ajuda per fer-la m'ho dius :-)

    ResponderEliminar
  4. Una passada poder gaudir d'aquests paisatges. Sort que els fotografies i ens els mostres.

    ResponderEliminar
  5. Iker, yo estoy esperando una ola de frío, o simplemente que llegue el invierno de verdad, porque hasta ahora lo de la foto ha sido un espejismo. Si vienes dímelo, que yo tengo unos cuantos sitios en mente.
    Gracias, Santiago, recupérate pronto. Me imagino las ganas que tendrás.
    Eduard, si vols deixar-me el 70-200 per a conseguir més detall, no tinc cap problema de tenir-lo a casa :-D
    Moltes gràcies, Ramon.

    ResponderEliminar
  6. Que fantásticas vistas. me gusta sobre todo la segunda foto!
    un abrazo

    ResponderEliminar