martes, 24 de junio de 2014

Per fin (reloaded)

El domingo de maitins (vid. "Per fin" una miqueta més t'abaixo) me'n fueta Pineta a fotografiar el Lilium pirenaicum. Mientres i puyabe, m'acordabe de que fa uns anyos es pillé dimpués d'una tronata e yeran bien pinchos con las gotetas d'augua, e qu eyera una pena que estasen ixutos. Pos bien, ahier de nuet sobre las 12 prencipió a tronar e cayó un batilazo. Ya hebe decidito que hue de maitins habría a escapar-me un ratet. E dito e feto, aquí tenetz es resultatos. La zaguera la he feta quan saliba el sol e ya yere replegando pa ir-me-ne, m'he acordato de que quan el sol se reflexa en las gotetas, zarrando diafragma se puede conseguir ixas estreletas. Que conste que a yo el resultato me pareix hiper-cursi, pero per un regular quasi nunca foi macro con sol, asinas que quede como experimento.




3 comentarios:

  1. Siempre está bien hacer variaciones y pruebas, de lo contrario sería todo más aburrido. Me gusta el resultado. Si la estrella estuviera en los estambres sí que sería un puntazo. Salut

    ResponderEliminar
  2. Preciosas!
    Me anoto la época para hacer una de florecitas por tu tierra. ;)
    Saludos.

    ResponderEliminar
  3. Ya Igniszz, pero los estambres están protegidos de la lluvia. Con todo, ya te digo que el resultado con las estrelletas no me gusta, parece photshopeado y megaedulcorado :-D
    Ya te lo dije en Bielsa, Esther, es mejor junio, al menos para flora.
    Gracias a los dos por pasar.

    ResponderEliminar