viernes, 18 de abril de 2014

Penya las Once

Per fin he puesto fer montanya de verdat. Dimpués de dos meses, u més, en es que m'hebe limitato a fer bel·la cursa curteta e a tota vitesa, ahier marché a fer montanya de verdat. E la verdat ye que el día anterior no sabebe ta ón pegar. Yere per ir ta Anyisclo,a veyer se trobabe una floreta que fa días que miro e que no trobo, pero de nuet, pensando-ie, m'acordé que con esta calor, més propia de mayo que d'abril, el mayenco habría d'ir a tota vitesa per ixes ibons, e que n'i heba un, d'ibóm, d'el que hebe visto fotos e que querebe conoixer. Yera l'Ibón d'Armenya, dencima de Barbaruens, e amés feba días que querebe conoixer-lo. Asinas que la cursa yera pa investigar, pero como l'insomnio que pateixco bel·la cosa buena ha de tener, a las 5 salibe de casa enta Barbaruens, e a la hora de las luces que me fan goyo, astí yere. Como yera luego, me proponié d'arribar ta'l refuchio, a tafaniar, e ya que ib'yere, pensé que no estaría mal arribar dica la collata que da enta l'Ibón de Plan. Asinas que pensé que 400 més de puyata bien en valdrían la pena. E quan i arribé, pensé que ya que dende astí no se veyeba l'Ibón de Plan, no estaría mal de puyar dica la Penya las Once, que me marcaba el hipi ixe (GPS), asinas que 300 metros més de puyata, ixo sí, deixando abaixo el tripode, es fierros u grampons e las raquetas , d'es quals no hebe emplegato soque el tripode :-( Pero prou que en valió la pena, l'anvista ye espectacular, pos i veyes tot: Treserols, es lugars de la Val de Chistau, Posets, Aneto, Ibón de Plan, Cotiella, Turbón... Aquí tos deixo qualques fotos. No perdié guaire tiempo con eras menos en la primera, pa las altras yere tant remallato, per tanto tiempo sin fer montanya, que tenebe prou con aguantar la camara. He notato tanto tiempo sin mover el cul, pero la verdat ye que precisabe foter-me un buen sobo per estas montanyas.
Le'n quiero dedicar a un amigo, que ye pasando un mal trago d'es que da la vida. Un abrazo e animo.
L'Ibón con las primeras luces:
 El refuchio, un buen puesto t'an que ir con es borches a fer nuet e sesión de nocturnas:
 Dende la Collada de l'Ibón:
 La Val de Chistau:
 L'Ibón de Plan:
 Un "selfie" d'ixes sin móbil, Papa Francho u Obama:
 Enta la Vall de Benás:
E aquí el track. Sale una miquetatrafucato perque habié a cambiar las pilas baixando de la Penya las Once :-(


10 comentarios:

  1. Me encanta la primera Chabier. Un abrazo

    ResponderEliminar
  2. Muchas gracias José. La primera es la más currada, las otras son testimoniales, para animar a la gente a ir a estas excursiones que hago. Un abrazo.

    ResponderEliminar
  3. Em quedo també amb la primera, el lloc és preciós. Un gran esforç amb una bona recompensa ;-)

    ResponderEliminar
  4. Moltes gràcies, Eduard. Com li deia a en José, la priemra és la foto més treballada, les altres són testimonials :-D
    No hi ha tant esforç, perquè des d'on deixes el cotxe fons a la collada que dona vista al estany no hi ha gaire distància. Merci per passar.

    ResponderEliminar
  5. La primera foto es preciosa, y con respecto al selfie has mejorado el tipo de pose (desterrado el gesto jotero,je je), todo progresos. Por cierto, ¿qué te pasa por la cabeza cuando estás tan alto?

    ResponderEliminar
  6. Gracias Eva, pr animarme en mis "selfies".
    ¿Que qué me pasa por la cabeza allá arriba? La respuesta lírica es lo bien que me siento por ver tanta belleza, subo a las montañas por ver qué hay detrás, porque desde el valle no se ve nada.
    La respuesta más prosaica, que de todo ha de haber, es alivio por no tener que subir más y pensar que solo queda bajar.

    ResponderEliminar
  7. Me alegro de que hayas podido por fin subir a tus montañas Chabier. Ya veo que has disfrutado, de la fotografía también. Que siga todo bien. Mañana partimos para Las Landas a la zona de la Duna de Pilat y el Parque Ornitológico de Le Teich. A ver si me puedo traer algo bueno. ;-)

    ResponderEliminar
  8. Eskerrik asko, Joseba. De vez en cuando tengo que escaparme, si no soy como un oso encerrado y más insoportable si cabe :-D
    Pásatelo bien por ahí, y ya enseñarás algo ;-)

    ResponderEliminar
  9. A mi també m'agrada la primera.
    Molts anims pel teu amic!
    Salut

    ResponderEliminar
  10. Gràcies, Jordi. La primera és la més artística, podem dir; les altres son per a que us feu una idea del que es pot veure des d'allà dalt. Mersi per passar.

    ResponderEliminar