sábado, 8 de febrero de 2014

Ye la vida

Pos ixo, que la vida ye como ye, viene como viene e aora m'esperan uns meses malos en qüestions montanyers-fotograficas (que pa yo son intimament enreligatas, dica el punto de que ye un embordiecho que ya no sé quál de las dos ye la motivación prencipal). Pos ixo, que no me vagará de salir quasi ta la montanya, ni de editar fotos (nuevas u d'archivo) e que la periodicidat d'el blog -como ya hetz puesto veyer- baixará de manera notable. Pa que tos fayatz una idea, las fotos que puyo hue son de la semana pasata, e no las hebe descargatas dica hue. Tampoco no me fan especial goyo, pero no tocabe la camara dende el día d'el Turbón e tenebe mono. En fin, que dica chulio no podré reprener las mías actividatz fotografico-montanyeras (e aquí le cambio l'orden de la priemr vegata), qué le imos a fer. Ya quasi ni an m'acuerdo d'editar :-( Puyé con la ideya de fer las primeras luces sobre estes picos. Sabebe que daban nieu pa més tarde e que probablement no las pillarí. Mientres puyabe las boiras que i heba dezga de yo yeran d'un color narancha impresionant (se me pasa una pasa de tordos en ixe inte arraso en una conoixita web de fotografía de naturaleza), pero quan arribé ta'l puent yera nuble de tot. E puyé ta'l río Lalarri pa baixar per lo camín d'es Churros, que ye quan me prencipió a nevar e ya marché enta casa. Sé que i hai a qui no le fa goyo l'augua asinas, pero a yo sí, e i heba muit poca luz:

7 comentarios:

  1. Que preciosidad ese encajonamiento del arroyo con el fondo montañoso, muy bien vista esta composición. Bueno, pues espero que pase pronto esa sequia montañera-fotográfica. Un abrazo

    ResponderEliminar
  2. Hola, Chabier.... yo no sé con cuál quedarme, ambas son espectaculares. Por otro lado, también te deseo que pase rápida esa sequía de campo, que yo apenas puedo arrimarme por allí de año en año y al menos me queda este rincón como sucedáneo.
    Saludos!

    ResponderEliminar
  3. Hola Xavi...espero no sea por problemas de salud o familiares...

    Las dos tomas encajan en este ambiente hivernal de La Larri

    salut
    joan

    ResponderEliminar
  4. Bé, la montanya sempre hi serà allà, esperant. I nosaltres també aquí, esperant noves imatges.
    Salutacions :-)

    ResponderEliminar
  5. Muchasgracias a los cuatro. Joan, afortunadamente no son cuestions ni de salud ni familiares. Son obligaciones que se tienen.

    ResponderEliminar
  6. Be, uns per una cosa, altres per una altra però l'important és allà, la muntanya... aquesta primera en dona una sensació de lloc bestial, pagaria lo que fos per estar allà ara mateix ;-)
    Salut!

    ResponderEliminar
  7. Pere, pitjor és quan la tens a la porta de casa. Sembla que el diumenge farà bo, a veure si puc fer una escapadeta a les primeres llums en Barrosa.
    Salut i pacència, ja et queda menys per a anar a les montanyes. Salut.

    ResponderEliminar