lunes, 4 de noviembre de 2013

El puent

Encara que no ye estato un agüerro como es dos zaguers, con unas colors estupendas, augua, boiras, nieu e chel (contina fendo calor) encara s'ha puesto fer qualquecosa. Estes dos zaguers cabos de semana he aprofitato totz es días pa salir, encara que solo fues de maitins, que ye millor que cosa. Amés, m'ha permitito retrobar-me con companyers d'afición e conoixer-ne nuevos. Bell atro no ha puesto venir, e ixo que teneba mutas ganas, unaltro anyo será.
Hue tos deixo con las fotos que he puesto fer esto maitín en el río Lalarri, chugando con l'agua e las colors de l'agüerro.




Aquí un d'es Churros de Lalarri que no se pueden veyer bien se vas per lo camín (se puede veyer un mirador):
Pero la foto d'el día ye esta. Soi puyato buscando ixas luces, pero no esperabe l'arco de Sant Chuan. Soi estato a punto de quedar-me dormindo un ratet més, bien se vale que no el he feto. Como apreciaretz, esta ye millor editata, e ye que quan tiengo bel·la foto buena le'n ninvío a un amigo pa que me la deixe como cal.

8 comentarios:

  1. Preciosas las fotos de esta serie Chabier, especialmente la última del arco iris. Un saludo

    ResponderEliminar
  2. Lo dicho, un otoño muy bien aprovechado Chabier, justo al contrario que yo ;-)
    La última lo tiene todo, todo.
    Salut!

    ResponderEliminar
  3. Vaya otoñito que llevas! Con retransmisiones así, da vergüenza ir a la riera de aquí cerca, para sacar cuatro piedras y un hilillo de agua. Es una gozada ver el otoño con toda su esencia y un estilo de fotografiar que empieza a ser tu marca personal.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  4. Realment fa molta enveja pels que som del pla veure tota aquesta aigua i aquests boscos empinats. Guapa la colecció!

    ResponderEliminar
  5. Muy, muy buena entrada...otra mas. Estas sembrado ultimamente !!!! La 1, la 4 y especialmente la ultima, que tendria que ocupar un espacio destacado en el comedor....
    Gracias.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  6. Muchas gracias José, la del arco iris es especial. Un abrazo.

    Antonio, es la suerte de tener lo que tengo en la puerta de casa, que en cualquier rato te puedes escapar. Si viviese en otro sitio no tendría tantas posibilidades. Salut.
    Igniszz, ya me han dicho que por allí falta agua. Afortunadamente aquí va lloviendo, aunque el calor ha provocado que el otoño no sea como los anteriores.
    Moltes gràcies, Eduard, la veritat és que visc a un lloc privilegiat per a fer fotografia de natura.
    Gracias Ángel, estoy esperando a ir a la city (y a tener el archivo más grande) para imprimirla. No hay de qué dar las gracias, pero ya sabes que mis planes, a veces, salen bien :-D

    ResponderEliminar
  7. Tà nosauts, "l'arco de Sant Chuan" qu'ei l'arc de "Sent Martin. " :-) Las tuas fòtos que son ua maravilha, com tostemps! Salutacions!

    ResponderEliminar
  8. Mutas gracias, Joan. Un placer tener aquí a un de l'altro coté ;-)

    ResponderEliminar