domingo, 6 de octubre de 2013

Cuello Viceto

Habe mutos anyos treballé en el sector de Tella-Escuaín, pero nunca no hebe puyato ta Cuello Viceto. Hue, un de tantos días en es zaguers meses en que ubro un uello e no puedo tornar a dormir-me, he pensato que yera un buen día pa ir a veyer amaneixer dende astí e asians cremar las pocas toxinas de la feria ganadera d'ahier (tenebe previsto salir hue ta la montanya e no me querié pasar). Asinas que a las 4.15 (ya llevabe una hora despierto) he pillato es trastes e enta Escuaín que soi marchato. Ya m'ha salito un chabalín en la carretera, en Cabianzuelo, pero ye que dimpués, a la fin de la pista d'A Valle, pareixebe un can de caza: notabe la pudor d'el chabalín e decamín saliban a las quatre suelas ronyando. Me han fotito uns espantos qu epa qué. El caso ye que a las 7:30 ya yere en Cuello Viceto, una hora antes de las luces que yo querebe e m'ha tocato de pasar frío, asinas que per astí yere correndo a ratos como un fato pa dentrar en calor (nota: ficar es guants e el gorro en la mochila YA) dica que a las 8:30 ha prencipiato a royiar la Punta Treserols, dimpués el pico Anyisclo e a la fin Las Solas. He estato fendo fotos un buen rato e, per no baixar per lo mismo camín, he decidito de tirar cerro-cerro dica Cuello Ratón pa tornar enta Escuaín.
Mama mía se n'he visto de trencauesos: adultos, subadultos, chovens... per totz es puestos. Pero, sobre tot, i heba un vacumen d'impresión e an que i hai tantas vacas, pos encara més plafaratas. Ye una cursa muit pincha, pero no i vayatz a estrenar botas nuevas perque las plenaretz de fiemo.
Prou d'estroliquiar.
Priemras luces sobre Treserols (encara que no se i veye el Cilindro de Marmorés) :
 Enta la valle d'el Yaga (Tella e Puertolás), con una luz preciosa sobre Castillo Mayor:
 Dende un d'es tozals, Anyisclo a's pietz:
 A valle e en l'altra ladera el Circo de Currundué, t'an que caldrá tornar bell día d'estes:
 Uns caballos con el Mondoto dezaga:
 E ya un par de barrangos que baixan a'l canto de la carretera d'Escuaín:


Aquí la cursa e el mapa:

2 comentarios:

  1. Hola Chavi...buena caminata con las primeras luces....yo gorro y guantes siempre en mochila, incluido el verano.

    Esta cascada tiene trabajo...

    salut
    joan

    ResponderEliminar
  2. Esas cascadas dan mucho juego, pero paré a la vuelta (estaban en sombra todavía a las 11 y pico de la mañana, bien para tus "madrugones" je je) y tenía prisa por llegar a casa (la familia, ya sabes). Yo los guantes y el gorro a partir de octubre, la ropa témica a partir de diciembre :-)

    ResponderEliminar